Спроведување истражување на пазарот
Истражување на пазарот е клучен дел во развојот на Вашата пазарна стратегија. Станува збор за собирање информации што овозможуваат увид во размислувањето на Вашите клиенти, купување на модели и локација. Покрај тоа, истражувањето на пазарот, исто така, може да Ви помогне да преземете првична прогноза за продажба, следење на трендовите на пазарот и да се внимава на она што Вашата конкуренција го прави.
Профилирајте ги целните пазари
Обидувајќи се да го промовирате Вашиот производ или услуга за секого може да биде скапо и неефективно. Групирањето или сегментирањето на Вашите потенцијални клиенти врз основа на одредени карактеристики ќе помогне да се фокусираат Вашите маркетинг напори.
Општо земено, сегментацијата се базира на фактори како што се:
- географија – локација
- демографија – возраст, пол, ниво на образование, приход, занимање
- однесување – лојалност, став, подготвеност да се купи, стапки на користење
- начин на живот – социјална класа, личност, лични вредности.
Вашиот целен пазар треба да има потреба од Вашиот производ или услуга и да биде подготвен да плати за Вашата понуда.
Идентификувајте ја Вашата единствена продажна понуда (ЕПП)
А единствената продажна понуда е единствената причина што Вашите клиенти купуваат од Вас, а не од Вашите конкуренти – тоа е она што го прави Вашиот бизнис издвоен од толпата. Важно е да се дефинира што правите поинаку и да го пренесете тоа на потенцијалните клиенти. Најчесто, ова се одразува на Вашите посебни знаења или вештини.
Вашиот ЕПП може да има нова или уникатна понуда или да нуди исклучителна услуга. Започнете со развивање на Вашиот ЕПП со одговарање на следниве прашања:
- Што најмногу Ви се допаѓа во врска со Вашите производи и услуги?
- Кои посебни вештини или знаење имате?
- Што ги прави Вашите клиенти да дојдат кај Вас наместо кај Вашите конкуренти?
- Како Вашите клиенти имаат корист од купување на Вашите производи или услуги?
- Кои аспекти обично ги истакнувате кога го опишувате Вашиот бизнис на странци?
Развивање на Вашиот бизнис бренд
Секој бизнис, без оглед на големината, најверојатно ќе треба бренд. Брендот е повеќе од лого, боја или тигар. Добро артикулираниот бренд емоционално се поврзува со Вашите целни клиенти и пренесува кој сте, со што се залагате и што можете да го испорачате.
Изберете ги Вашите маркетинг можности
Додека има многу достапни, размислете за Вашата целна публика кога ќе одлучите кој да го користите.
Опциите вклучуваат деловна веб-страница, социјални медиуми, блогирање, брошура и флаери, мрежни настани, реклама за печатење, зборување, повикување и пишување.
Поставете ги Вашите цели и буџет
Маркетинг целите ќе Ви помогнат да дефинирате што сакате да постигнете преку Вашите маркетинг активности. Вашите цели треба да бидат СМДРВ: специфични, мерливи, достапни, релевантни и временски базирани.
Исто така, ќе треба се да одвои буџет за Вашите маркетинг активности. Вашиот маркетинг буџет ќе треба да вклучува елементи како што се:
- веб развој и одржување
- оптимизација на стратегија
- дизајн на брендирање
- печатење на промотивен материјал (визит карти, брошури, знаци итн.)
- рекламирање
- донации и спонзорства
- вработување на персонал за преземање маркетинг активности.
Негувајте ги Вашите лојални клиенти
Вашите клиенти се клучот за Вашиот успех, па затоа е важно да се грижите за нив и да поттикнете лојалност. Обезбедувањето на исклучителни услуги на клиентите може да ги задржи луѓето да се вратат и да ве оддели од Вашите конкуренти.
Стратегии за градење на лојалност кај клиентите вклучуваат:
- редовно комуницирњеа со клиенти преку социјални медиуми, блогови или е-вести
- следење на послепродажба
- доставување на Вашите ветувања
- одете на “екстра километар” и обезбедување на бенефиции кои ги надминуваат првичните очекувања
- користејќи повратни информации и поплаки како можност за подобрување на услугите
- слушање на клиенти
- обука на персоналот во услугата на купувачи и основните продажни процеси.
Следење и преглед
Важно е редовно да ги следите и да ги разгледувате Вашите маркетинг активности за да утврдите дали го постигнуваат посакуваниот исход, како што е зголемената продажба. Првично треба да го прегледате Вашиот маркетинг план на секои три месеци за да осигурате дека Вашите активности ја поддржуваат Вашата стратегија. Откако Вашиот бизнис станува посигурен, прегледајте го Вашиот план кога воведувате нов производ или услуга, ако нов конкурент влегува на пазарот или ако се појави проблем што влијае на Вашата индустрија.
Активностите за мониторинг може да вклучуваат редовно разгледување на Вашите податоци за продажба (месечно) или следење на активностите на клиентите за време на рекламна кампања. Исто така, можете да пристапите и да ги разгледувате бесплатните аналитички алатки за да ја одредите ефективноста на Вашите социјални медиуми или кампањи на веб-страници.