Новите сопственици на бизниси имаат бројни цели кога почнуваат, вклучувајќи го брзиот раст и признавањето за нивниот млад потфат. Но успехот преку ноќ не е често стандард: Не постои специфичен “специјален сос” за да се додаде на рецептот за моментални резултати и притоа, ништо не е загарантирано.
Сепак, постојат начини да се достигнат пресвртници за развој кои можат да го катапултираат бизнисот до успех. Ги замоливме водачите на мали претпријатија да ги споделат своите совети за забрзување на растот.
Вработете ги вистинските луѓе
Пред да можете дури и да размислите за траекторијата за раст на Вашата компанија, треба да бидете сигурни дека имате солиден кадар кој може да Ви помогне да го постигнете тој раст.
“Со мал бизнис кој сака да расте, важно е да се имаат вистинските играчи на маса”, рече Април Дејвис, основач на online dating service Cupid’s Cronies. “Тие треба да бидат луѓе кои не се плашат да ги превртуваат своите ракави. Зборот” Тоа не е моја работа“ не постои во нивниот вокабулар, туку треба да бидат посветени на мисијата.
“Ангажирањето на апсолутните најдобри луѓе што можете да ги ангажирате е сигурен начин за да се обезбеди брз раст”, додаде Кристијан Ланг, извршен директор и претседател на бизнис трговецот Tradeshift. “Сѐ се сведува на вистинскиот тим”.
Фокусирајте се на утврдените извори на приходи
Наместо да се обидувате да стекнете нови клиенти, насочете го своето внимание кон клучните клиенти што веќе ги имате, рече Бил Рајли, претприемач за автоматска поправка со седиште во Висконсин. Можете да го направите тоа преку спроведување на програма за лојалност на упат или лојален клиент или пробајте маркетинг стратегии врз основа на претходни купувачки однесувања за да поттикнете повторување на бизнис, рече тој.
Овој фокус на Вашиот утврден пазар е особено важен ако се обидувате да добиете финансирање.
“Во минатото, ние би ја нагласиле нашата цел да станеме франшиза,што не резултираше со профит”, рече Рејли. “Научивме да емфазираме дека постои голем пазар за она што го правиме. Ова би предизвикало интерес на банкарот, бидејќи тој или таа се грижи за враќање на инвестицијата повеќе од Вашите бизнис аспирации”.
Намалете ги ризиците
Ризикот е неизбежен дел од започнувањето и растењето на бизнисот. Невозможно е да се контролира сè, но постојат многу начини да се ограничат внатрешните и надворешните закани за Вашата компанија и нејзиниот раст. Еден важен ресурс кој ќе ви помогне да го постигнете ова е Вашиот провајдер на бизнис осигурување.
“Малите бизниси треба да управуваат со нивниот раст за да ги спречат пореметувањата што можат да го доведат бизнисот до пропаст”, рече Мајк ДеХетре, потпретседател за развој на производи во Travelers. На пример, “кражбата на податоците за вработените, евиденцијата на купувачи и дизајнот на производот може да уништат мал бизнис, генерирајќи значителни трошоци и поткопување на довербата на клиентите и лојалноста”, рече тој. “Политиката на секој сопственик на бизнис не опфаќа прекршување на податоци или други кибер-загуби. Малите бизниси треба да бидат подготвени со барање на производи за осигурување кои ќе им помогнат да закрепнат, вклучувајќи ги и оние што ги покриваат трошоците за санација и тужби”.
Како што растат малите бизниси, тие можат да додадат простор или опрема, да креираат нови производи или услуги или да го зголемат нивното работење и дистрибуција, па затоа ДеХетре советува периодично да ја преиспитувате Вашата политика за да се осигурите дека имате соодветно покривање.
“Лесно е да се заборави овој чекор во услови на брза експанзија, но не сакате да дознаете дека сте го надминале Вашето покривање само кога ви е потребно најмногу”, рече ДеХетре.
Бидете прилагодливи
Една особина што успешните стартапи често ја имаат заеднички е способноста брзо да ги сменат насоките како одговор на промените на пазарот. Ланг истакна дека агилниот пристап кон развојот, и во однос на Вашиот производ и Вашата компанија, ќе ви помогне да растете побрзо.
“Со тоа што ќе си дозволите брзо да се адаптирате и промените, можете да проверите различни пристапи кон бизнисот и да дознаете што најдобро функционира”, изјави Ланг за Business News Daily. “Тоа Ви овозможува да пропаднете, да се повлечете и да продолжите”.
Крис Корнел, основач и извршен директор на “Manheаd Merchandise”, рече дека неговата компанија пронашла адаптибилност за да биде клучна во проширувањето на својата база на клиенти надвор од музичката индустрија.
“Погледнете ги тековните трендови на поп-културата за можност да станете дел од движењето, кога има смисла”, рече Корнел. “Во ера на интернет-слава, ние гледавме да ги прошириме нашите хоризонти надвор од музичката индустрија. Ние соработувавме со” Кралот на поп културата “и инста-познатото кученце, Doug the Pug, за издавање на неговата нова опрема. од Даг, успеавме да ја однесеме својата стока на следното ниво, проширувајќи го нашиот бизнис модел надвор од бендови. ”
Фокусирајте се на искуството на клиентите
Перцепциите на клиентите за Вашиот бизнис навистина можат да направат или да развијат бизнис. Стекнете се со квалитетни искуства и производи, и тие брзо ќе ги пеат Вашите пофалби за социјалните медиуми; се вплеткувате, и тие ќе му кажат на светот уште побрзо за Вас и Вашиот бизнис. Брзиот раст зависи од тоа што Вашите сегашни и потенцијални клиенти ќе бидат задоволни со нивното искуство, рече ДеХетре.
“Во споредба со големите компании, малите бизниси се избрзани и често можат подобро да ги видат, да ги предвидат и да одговорат на потребите на своите клиенти”, рече ДеХетре. “Најуспешните мали бизниси ја искористуваат оваа предност, со тоа што побрзо ќе ги донесат новите и иновативни производи и услуги и ќе ги развијат и негуваат долгорочните односите со клиентите”.
Денис Танџелоф, претседател и извршен директор на Astro Gallery of Gems, се согласи. Тој рече дека слушањето на Вашите клиенти и издавањето на она што тие го сакаат е од најголема важност.
“Диверзифицирајте ги Вашите понуди за најдобро да ги задоволите вкусовите на клиентите”, рече Танџелоф. “Запомнете, Вие сте тука за да му служите на клиентот – тоа е зошто сте отворени за бизнис.”
Корнел истакна дека ангажирањето со Вашата публика е од клучно значење, но персонализирањето на искуството може да го зајакне тој однос.
“Во Манхед, ние доаѓаме со уникатни креативни дизајни, прилагодени продавници и скокачки продавници персонализирани за секој бенд за да им помогнеме да се вклучат со навивачите на нов начин”, рече Корнел.
Инвестирајте во себе
Во раните фази на Вашиот бизнис, најверојатно ќе видите многу слаба профитна маргина (или воопшто нема да имате никаков профит), па парите што ќе ги направите треба да одат директно кон помагање да растете.
“Способноста на стартапот да инвестира само по себе го забрзува растот”, рече Ланг. “Во тие први години, од клучно значење е да бидете сигурни дека ги пренасочувате приходите назад во компанијата. Важно е да инвестирате рано и силно за да растете брзо”.
Секогаш мислете однапред
Додека агилност е важен квалитет за стартување, не можете да летате покрај седиштето на Вашите панталони кога работите со бизнис. Планирање на Вашиот следен чекор, дури и ако тоа значи предвидување на сите можни сценарија, е најдобриот начин да останете заштитени и сигурни додека Вашиот бизнис еволуира.
“Поставете ја фондацијата во место, наводнете ја и гледајте како расте”, рече Дејвис. “Ако го направите темелното дело, кога ќе почнете да растете, нема да биде тешко да се прилагодите, бидејќи тешкиот дел веќе е направен”.