20 совети за успех на Вашиот стартап

Дел од живеењето и работењето во стартап светот е учење од грешките, и од Вашите и другите. Имате шанса да видите што ги разликува компаниите кои завршија со успех од оние што во крајна линија пропаднаа, и со среќа, може да ги забележите тие лекции пред да ги направите истите грешки. И додека во животот повремено е најдобро да им дозволиме на другите да направат сопствени грешки за да можат да учат од нив, нема причина да не се дели колективната деловна мудрост. Крајната цел на оваа серија е да се избегнат грешките што ги повредуваат не само основачите, туку и животот на оние кои избрале да ги следат во нивниот потфат.

Во оваа серија на Дваесет совети за успех при стартување, ќе ги разгледаме подетално следните теми:
Решавање на вистински проблем и задоволување на реалните потреби со Вашиот производ
Можете да имате пронајдок или производ кој е креативен и возбудлив и имагинативен, но најважната мерка за успех е да се задоволат вистинските потреби на пазарот што се обидувате да му служите. Најдобрите компании се оние кои ги задоволуваат потребите на потрошувачите и се способни да се прилагодат како што се менуваат тие потреби.

Лидерството е повеќе од визија
Да се биде лидер за Вашиот тим започнува со идејата и насоката што е основа за Вашиот бизнис, но успехот во крајна линија зависи од мотивацијата. Вие го поставувате примерот за остатокот од компанијата со Вашиот став, работна етика и одлучност.
Склопете го вистинскиот тим
Визијата за Вашата крајна цел можеби е единствена, но ќе Ви треба помош за да отидете таму. Со цел да ги постигнете своите крајни цели за Вашиот бизнис, ќе треба да се опкружувате со луѓе кои ја разбираат Вашата визија и се вклопуваат во културата и начинот на размислување на Вашата компанија.

Најдете ги менторите кои Ви се потребни
Додека започнувате да го развивате Вашиот бизнис, ќе сакате да имате советодавен одбор кој ќе ви помогне да Ви понудат совети и упатства за да Ви помогнат да отидете во претприемачкиот лавиринт. Не плашете се да побарате од луѓето да Ве упатат; често тие се среќни што ќе бидат запрашани и желни да им помогнат на другите како што некогаш беа водени од нивните ментори.

Воспоставување на Вашата култура како основа
Во отсуство на директни насоки, културниот етос на една компанија која победува во информирањето на одлуките и работата на оние во Вашата компанија. Културата на Вашата компанија треба да каже не само што си, туку и кој сакате да бидете.

Заштитете се со деловен субјект
Документацијата можеби не изгледа важна во првите денови на Вашето стартување, но работењето на деловна активност без деловно лице може да ги стави Вашите лични средства во ризик. Освен ако не сте подготвени да ризикувате сè што треба да направите за Вашиот бизнис да успее, да разговарате со професионалец и да поставите деловен субјект за да се заштитите Вас и Вашето семејство од потенцијална рушевина.

Склучете договори
Уште еднаш, документацијата може да изгледа досадно и непотребно кога работите надвор од Вашата гаража, но тие можат да го направат или да го расипат Вашиот бизнис. Секој договор што го имате треба да биде формализиран со потпишан договор за да ги заштити двете страни од идните правни борби, кои се скапи во однос на времето и парите.

Однесувајте се внимателно кон Вашите идеи
Тоа е добра навика да мора да ги задржите Вашите идеи што е можно поблиску до електраната и да не им кажете на сите што ќе слушаат, но во крајна линија ќе мора да разговарате за нив ако се надевате да го финансирате и развивате Вашиот бизнис. Кога зборувате за Вашите идеи во јавноста, паметно е што сите потпишуваат договори за необјавување за да ги заштитат Вашите чувствителни информации.

Заштитете ја Вашата интелектуална сопственост
Од самиот почеток на Вашиот бизнис, Вашата интелектуална сопственост (IP) е највредното богатство што го имате. Идентификувањето и заштитата на сите создадени IP адреси е од клучно значење за долгорочниот успех и одржливоста на Вашиот потфат.

План за успех и работа кон таа цел
Која и да е Вашата крајна цел е за Вашиот бизнис, имајте го тоа на ум од самиот почеток и работете кон таа цел. Работите се менуваат како што поминува времето и стануваат неочекувани, но имајќи ја предвид таа цел, ќе Ви помогне да планирате и да донесувате одлуки за тоа.

Не плашете се од конкуренцијата
Да се биде единствената компанија на одреден пазар може да биде застрашувачки, особено кога се обидувате да генерирате внимание за проблемот кој го барате за да го решите. Но, не дозволувајте конкуренцијата да влезе во просторот да Ве отпушти; конкуренцијата е доказ дека сте во нешто, и може да ве присили да се фокусирате и да се подобрите.

Развивање на патоказ
Поставувањето на критичната патека за Вашиот бизнис може да Ви помогне да го надминете планот во цели на кои може да дејствувате, и ќе помогне да се избегнат непотребните пренасочувања и одвлекување на вниманието. Тоа може да биде напорна работа, но не ли вреди успехот на Вашиот бизнис?

Утврдете ја Вашата експертиза
Дел од успехот на Вашето работење зависи од Вашата репутација како експерт во просторот во кој работите; пред сѐ, никој не сака да купи нешто од некој кој не знае за што зборува. Пишување и зборување за Вашата конкретна област на експертиза е одличен начин да го истакнете Вашето име таму и да ги утврдите Вашите вистински бонуси.

Креирајте содржина
Содржината е крал во оваа возраст на интернетот и би сакале да се вклучите во тоа со блогови, видеа, подкасти и било која друга содржина која Ви овозможува да го истакнете Вашето име и идеи пред потенцијалните клиенти. Преглед, ставови и ангажирање се валутата на царството и најсигурниот начин да се утврдите како лидери на мислата за одредена тема.

Формирајте односи
Успехот се темели врз тоа кого познавате ,и колку правите. Но, клучот за добри односи не е да се направат еднострани; дајте колку што можете да им помогнете на другите каде што можете, и ќе развиете силна мрежа на луѓе на кои може да се потпрете.
Прашувајте за сè
Отфрлањето на статус кво или конвенционалната мудрост може да изгледа страшно, но исто така може да биде неопходно да се добие онаму каде што сакате да одите со Вашиот бизнис. Не плашете се да одите во спротивна насока, и да кажете не кога е потребно.

Започнете бавно
Раниот ентузијазам за Вашиот нов бизнис е одличен, но најдобро е да се смири со одредена претпазливост и внимателност. Подобро е да имате внимателен пристап за да ги направите работите точно пред да ги изгаснете, отколку да го имате првиот впечаток за светот, како еден со веб-страница со багови или производ кој не е сосема подготвен за пазарот.

Бидете стрпливи при прибирање финансиски средства
Сепак, при собирањето пари за Вашиот бизнис, знајте дека тоа може да биде долг и предизвикувачки процес. Може да биде примамливо да ја земете првата понуда што Ви доаѓа, но бидете сигурни дека понудата е вистинската, и дека парите доаѓаат со вистински врски што можат да помогнат да го продолжите Вашиот бизнис.

Забавувајте се
Целата работа што ја вложувате во Вашиот бизнис е крајно бесмислена ако сте мизерни секојдневно на работа. Покрај тоа, тоа ја отежнува продажбата на потенцијалните вработени. Во ред е да се забавувате на работното место сè додека работата е завршена;