ВАЖНОСТА НА МАРКЕТИНГОТ ЗА УСПЕХОТ НА ВАШИОТ БИЗНИС

Маркетингот не е само важен дел од успехот во бизнисот – тоа е бизнис. Сè друго во бизнисот зависи од маркетингот. Марк Кубан, сопственик на Далас Маверикс и неколку медиумски и забавни компании, го става овој термин како што е можно поблагодажно: “Нема продажба, нема компанија”.

Што е маркетинг?

Терминот “маркетинг” опфаќа многу различни активности – сите поврзани со продажба на производи и услуги на Вашата компанија. Рекламирањето е најочигледна маркетинг активност, но исто така е и истражувањето на потрошувачите, кое подобро одговара на Вашиот производ на потребите на потрошувачите и потребите. Дизајнот на производот, исто така, е форма на маркетинг, бидејќи помага во усогласување на производите и услугите на Вашата компанија со познати потреби на клиентите.

Едното што маркетингот не е, според мислењето на некои маркетинг професионалци, самите акти за продажба, што е резултат на маркетингот.

 

Што е стратешки маркетинг?

Стратешкиот маркетинг ги опфаќа овие стратешки активности:

  • Утврдување на потребата за производ преку истражување на потрошувачите и со набљудување и квантифицирање на продажните шеми на слични производи на пазарот
  • Модифицирање на постојните производи или создавање на нови производи за да одговараат на потрошувачките потреби и потреби
  • Утврдувате како најдобро да стигнете до потенцијалните купувачи да ги направат свесни за Вашите производи и да ги убедат да ги купат
  • Создавање на маркетинг кампањи врз основа на Вашите определби за најефикасен начин за постигнување на клиенти
  • Потврдување на односите со клиентите преку следење на продажбата на кампањи и програми за лојалност

 

Идентификување на потребите на потрошувачите

Маркетингот не само што ја одредува потрошувачката потреба, туку исто така помага да се создаде потреба на потрошувачите. Тоа навистина започнува со разбирање на Вашиот потенцијален потрошувач. Еден добро познат неуспех на пазарот во 21-от век беше поврзан со обидите на САД да продаваат дезодоранси во Кина. Она што овие компании на САД не успеаја да го сфатат е дека, биолошки, етничките Кинези немаат исти мирис на телото како што се западниците. Тие, исто така, не успеаја да ги земат предвид дека кинеските потрошувачи вообичаено го сметаат потењето како здрава активност која – меѓу другото – го прочистува системот, а не, како што е честа појава меѓу Американците, како социјален проблем.

Точен е маркетинг-исказот дека маркетингот не може да создаде потреба, но многу маркетинг кампањи се засноваат на создавање свест за производот и желбата за поседување на тој производ. Она што е важно е дека оваа вага создава потреба. Некои заеднички стратегии за креирање на свеста за производот и давање на тоа контекст кој ја стимулира желбата да го поседувате се:

  • Демонстрирање недостаток. Епл, на пример, ја зголеми побарувачката за Apple 5 со прекинување на дополнителни пратки на телефонот две недели веднаш по објавувањето на телефонот.
  • Развивање на “ние” врска помеѓу потрошувачите и производот, често со најавување на производот прво на избраната публика и поканување на потрошувачите да учествуваат во развојот на производот или лансирањето на производот.
  • Интеракција со социјалните медиуми, како што се одговарање на коментари на потрошувачите, без оглед дали се поволни или неповолни.

 

Одговарање на потрошувачите со тековен развој на производот

Успешните компании не ги издаваат производите и потоа се префрлаат на нови производи. Тие остануваат вклучени во нивните тековни производи, постојано ги модифицираат и подобруваат. Apple е особено вешта во оваа стратегија, со чести надградби на постоечкиот софтвер, поддржан од екстензивни, јасни информации за ажурирањата. Ова ги држи клиентите вклучени. Епл има една од највисоката лојалност и рангирање на задоволството на клиентите меѓу сите главни брендови.

Наоѓање на најкраткиот пат помеѓу потрошувачот и брендо

Додека социјалните медиуми еволуираа и станаа важен дел од искуството на потрошувачите, успешните компании покажаа континуирана вклученост во социјалните медиуми, учествувајќи со навремени кампањи насочени кон нивната публика. Орео, на пример, високо оценет од AdWeek за користење на социјални медиуми, има кампањи кои врзани за главни општествени настани, како што се нивната видео-серија на вино, во која се прикажани кореографии на Орео со класични хорор филмови.

Креирање на кампањи кои брзо реагираат на потребите на потрошувачите

Компаниите кои брзо реагираат на желбите на потрошувачите ја подигнуваат свеста на потрошувачите и го зголемуваат задоволството на брендот и лојалноста. Netflix, на пример, користи други медиуми, како што е “Њујорк тајмс”, за ширење и зголемување на свеста на потрошувачите со листи на претстојните филмови и серии.