Започнувањето на нов бизнис во конкурентен деловен свет е возбудливо искуство, но исто така е ризично. Треба да се справи со бесконечен прилив на сложени проблеми и административни задачи, кои бараат многу внимание. Управувањето со малите деловни финансии е едно од нив.
Додека започнувате нов бизнис, не сте обврзани само да заштедите доволно капитал за да ги покриете трошоците, но исто така треба да пронајдете соодветно финансирање за почеток пред да направите профит. Одвојте време да се подготвите за финансирање на Вашата компанија за да се осигурате дека Вашиот скок во претприемништвото е реален, како и сигурен. Откако ќе бидете сигурни дека имате доволно финансии за Вашиот деловен субјект, можете да ги максимизирате шансите за успех.
Еве 11 финансиски совети кои ќе им помогнат на претприемачите во управувањето со финансиите на мали бизниси.
1.Избегнувајте скапи кредити
Со цел да се изгради успешно портфолио што Ви користи сега и подоцна, првиот и најважен совет за управување со финансиите на мали бизниси е да се воспостават финансиски цели. Без разлика дали имате воспоставено деловно работење на конкурентен пазар или претворајќи идеја во поставување на стартување, оптималната употреба на средствата е клучот за успехот.
Во растечкиот период на бизнисот, цената на кредитот игра клучна улога. Поставете го јадрото на интерес со минимална цена и намалете ги трошоците и постигнувајте профитабилност порано.
2.Трошоци
Во раните фази на започнување бизнис, паметно е да ги одржувате фиксните трошоци колку што е можно пониски. Трошоците се се она што го одржува Вашиот бруто приход да оди директно во Вашата касичка.
Планирање однапред за големи трошоци како кирија, платни списоци, даноци, камати, трошоци за материјали и производи, долгови, комунални услуги и други оперативни трошоци може да ви помогнат во намалувањето на финансискиот товар. Тие исто така ќе Ви помогнат во обезбедувањето на Вашата позиција за готовински тек останува силна дури и во најтесните месеци.
3.Одржувајте ја границата помеѓу личните и деловните финансии
Откако ќе завршите со изборот на Вашето бизнис име и регистрација, треба да отворите комерцијална банкарска сметка. Личните и деловните банкарски сметки треба да се чуваат посебно.
Одржувањето на границата меѓу овие две финансии ќе Ви овозможи поедноставно сметководство на крајот на финансиската година за целите на утврдување на данокот. Исто така, ќе ги елиминира ситуациите на паричната криза во бизнисот предизвикани поради повлекувања за лични трошоци. Придржувајте се за да ги одделите заемите и кредитните картички за Вашиот бизнис и не користете ги за Вашите лични финансии и обратно.
4.Започнете да размислувате за осигурување
Како претприемач, осигурувањето е една од работите што мразите да плаќате за Вашиот деловен субјект, но на крајот, всушност, може да Ви треба. Со цел да се изгради профитабилно портфолио и управување со мали деловни финансии, од Вас се бара да поминете извесно време за истражување за тоа што е добро за Вашиот бизнис и Вашите лични потреби.
Осигурувањето Ви обезбедува многу потребна финансиска сигурност за Вашите зависни лица, кои би можеле да бидат ваши деца или родители што стареат. Со текот на времето, исто така, треба да го зголемите нивното осигурување за да ги покриете сите нивни зависни лица.
5.Отворете пензиска сметка
Како сопственик на мал бизнис во конкурентниот деловен свет, најверојатно се навикнувате на голема одговорност, како на пример да изготвите детални бизнис планови за да создадете буџет за успехот на Вашата компанија. Затоа, не треба да се изненадувате дека финансирањето на Вашето пензионирање веројатно ќе падне и на рамената.
Пензискиот план не само што ќе Ви помогне со Вашите идни планови, туку исто така ќе привлече талентирани клиенти. Започнете со инвестирање на дел од Вашиот приход за да го финансирате Вашето пензионирање и да заштедите време.
6.Инвестирајте во технологијата
Следното нешто за управување со финансиите на мали бизниси е да инвестирате во технологијата и да ги разберете сите услови поврзани со Вашиот бизнис со цел да ја задржите позицијата број 1 на деловниот пазар. Понекогаш, подобро е да користите онлајн софтвер за чување на евиденција за Вашите финансии и сметки и да воспоставите онлајн присуство со цел да привлечете повеќе клиенти.
Да бидеме прецизни, можете исто така да го користите книговодствениот софтвер за плаќање даноци и за разбирање на финансиската состојба на Вашиот бизнис и развој на буџети. Како што, впрочем, големите бизниси обично имаат сметководители кои можат да користат професионален софтвер.
Сепак, со напредокот на технологијата и можностите за мрежа, секој може да ги совлада основите на книговодството и да осигура дека нивните записи се во ред. Вие само треба да купите висококвалитетна книговодствена програма.
7.Следете ги движењата на Вашите пари
Без разлика колку е мала Вашата компанија, од Вас се бара да ги имате концизно и ефикасно наведените услови за плаќање за управување со финансиите на мали бизниси. Иако е предизвик во денешниот деловен свет, треба да ги земете во предвид финансиската и правната страна на Вашите монетарни трансакции и редовно да ги следите сите движења на Вашиот капитал.
Одржувањето на патеката за начинот на кој Вашата компанија е подготвена ќе ви помогне да пронајдете кои области најефикасно и во кој сектор треба да ги контролирате Вашите средства. Исто така треба да ги проучите овие податоци за да развиете разумен буџет и да го следите Вашиот напредок за да видите дали се вклопувате во рамките на нејзините граници.
8.Преговарајте со добавувачите пред да го потврдите договорот
Секогаш е подобро да преговарате со добавувачите пред да потпишете договор и да побарате добра зделка. Успешните преговарачи знаат пред да почнат да преговараат за она што сакаат да го постигнат за време на преговорите. Погледнете ги условите за купување како казните за задоцнување и грејс-периодите за преговори во голема мера. Понекогаш е дадено дополнителни 30 дена да платите може да спаси повеќе од 5% попуст.
9.Дизајнирајте Фонд за итни случаи
Откако ќе ја разберете важноста на преговарање на цените од продавачите со цел да управувате со финансиите на Вашиот мал бизнис, следното нешто што треба да направите е да дизајнирате итен фонд за успех на Вашиот деловен субјект. Компаниите не даваат конзистентен месец за продажба на месец.
Затоа е паметно да планирате за оф-сезонски средства за Вашите компании да создадат постојан проток на приход. За дизајнирање фонд за итен случај, сите успешни претприемачи се обврзани да развијат дел од приходите во месеци со високи продажби што ќе помогнат да се платат трошоците во оф-месеци.
10.Закуп на деловната опрема
Започнувањето на мал бизнис може да биде предизвик, а една од најважните одлуки е дали да се изнајми или да се купи опрема за Вашиот деловен субјект. Но, не можете да го негирате фактот дека изнајмувањето на опрема наместо купување ќе ви помогне во одржувањето на ниската цена и заштеда на средствата за Вашите идни планови. Зачуваните инвестиции може да се искористат во други области за да се направи бизнисот попродуктивен.
11.Намалување на долгот
И последно, но не и најмалку важно, за совети за управување со финансиите на мали бизниси, е да се направи намалувањето на долгот приоритет. Лошите долгови може да предизвикаат стрес и да го оштетат Вашиот кредитен рејтинг и може да ве натера да се борите да вршите плаќања. Значи, бизнисмените не треба да ги носат овие лоши долгови во своите финансии од година во година. Наместо тоа, треба да се отпише во следната година, така што здравата финансиска позиција може да се прикаже на потенцијалните засегнати страни.
Заклучок
Додека водењето сопствен стартап може да биде возбудливо, исто така може да создаде предизвици, особено кога продуктивно доаѓа до управување со финансиите на мали бизниси. Значи, ако се соочувате со истите прашања за тоа како да управувате со Вашите финансии и сакате да истакнете од толпата, држете се до горенаведените совети и дадете му на Вашиот стартап светла иднина.
Колку повеќе обрнувате внимание на Вашиот готовински тек и деловни финансии, толку подобро ќе бидете подготвени да направите одлуки за управување со паметни пари.