Целосно упатство за започнување на бизнис во 12 чекори

Нема граници за тоа кој може да стане голем претприемач. Вие не мора да имате диплома, многу пари во банка или дури и бизнис искуство за да започнете нешто што би можело да стане следниот голем успех.

Сепак, потребни Ви се план и идеја.

Проверете го овој чекор-по-чекор водич за да ви помогне да ја претворите вашата голема идеја во успешен бизнис.

  1. Оценете се.

Да почнеме со најосновното прашање: „Зошто сакате да започнете бизнис?“. Користете го ова прашање за да се насочите каков бизнис сакате да започнете. Ако сакате екстра пари, можеби треба да почнете дополнително да работите. Ако сакате повеќе слобода, можеби е време да ја напуштите работата од 9 до 5 и да започнете нешто ново.
Откако ќе ја имате причината, почнете да се прашувате уште повеќе прашања. Тоа ќе Ви помогне да дознаете кој тип на бизнис треба да го започнете, и дали го имате тоа што е потребно.

  • Кои вештини ги имате?
  • Каде лежи Вашата страст?
  • Која е вашата област на експертиза?
  • Колку може да си дозволите да потрошите, знаејќи дека повеќето бизниси не успеваат?
  • Колку капитал Ви треба?
  • Каков животен стил сакате да живеете?
  • Дали сте спремни да бидете претприемач?
  • Бидете брутално искрени со Вашите одговори. Ова ќе создаде основа за сè што ќе се случува во иднина, па подобро е да ја знаете вистината сега отколку подоцна.

2.Размислете за бизнис идеја.

Дали веќе имате бизнис идеја? Ако е така, честитки! Можете да продолжите на следниот дел. Ако не, постојат тони начини да започнете „брејнсторм“ за добра бизнис идеја. Ако немате идеја, еве неколку совети:

  • Запрашајте се што е следно. Каква технологија или унапредување доаѓа наскоро, и како тоа ќе го промени деловниот пејзаж како што го знаеме?
    Решете некој проблем. Луѓето би сакале да имаат помалку лоша работа отколку нешто повеќе од добра работа. Ако Вашиот бизнис може да реши проблем за вашите клиенти, тие ќе Ви се благодарни за тоа.
  • Применете ги своите вештини на сосема ново поле. Многу бизниси и индустрии прават работи на еден начин, бидејќи тоа е начинот на кој тие отсекогаш работеле. Во тие случаи, свеж поглед од нова перспектива може да ја направи сета разлика.
  • Користете го подобриот, поевтиниот, и побрзиот пристап. Дали имате бизнис идеја што не е потполно нова? Ако е така, размислете за моменталните понуди и фокусирајте се на тоа како можете да создадете нешто подобро, поевтино или побрзо.

Исто така, излезете и запознајте ги луѓето и поставувајте им прашања, побарајте совет од други претприемачи, истражувачки идеи преку интернет или користете метод што ви дава најмногу смисла.

  1. Направете истражување на пазарот

Дали некој друг веќе го прави она што сакате да го започнете? Ако не, дали има добра причина зошто?
Започнете со истражување на вашите потенцијални ривали или партнери на пазарот. На пример, можете да спроведете интервју по телефон или во живо. Исто така, можете да нудите анкети или прашалници кои поставуваат прашања како што се “Кои фактори ги разгледувате кога го купувате овој производ или услуга?” И “Кои области би ги предложиле за подобрување?”
Исто толку важно, ги објаснува трите од најчестите грешки што ги прават луѓето при започнувањето на нивните истражувања на пазарот, кои се:

  1. Користење само секундарни истражувања.
  2. Користење само онлајн ресурси.
  3. Анкетирање само познаници.

 

4.Земете повратни информации.

Дозволете им на луѓето да интерактираат со Вашиот производ или услуга и да го изразат своето мислење. Свеж сет на очи може да помогне да се посочи проблемот што можеби сте го пропуштиле. Плус, овие луѓе ќе станат Ваши први застапници на брендот, особено ако го слушате нивното мислење и ако им се допаѓа производот.
Еден од најлесните начини да се користат повратни информации е да се фокусира на пристапот “The Lean Startup”, но вклучува три основни столбови: прототипови, експериментирање и фидбек. Со издавање на производот, добивање повратни информации и адаптирање пред да го издадете следниот производ, постојано може да се подобрите и да бидете сигурни дека ќе останете релевантни.
Само сфатете дека некои од тие совети, поттикнати или не, дел ќе бидат добри, дел нема. Затоа треба да имате план за тоа како да добиете повратни информации.

Еве шест чекори за ракување со повратни информации:

  1. Стоп! Вашиот мозок најверојатно ќе биде во возбудена состојба кога ќе добиете повратни информации и би можел да направи лоши заклучоци. Забавете и одвојте време внимателно да размислите што сте слушнале.
  2. Започнете со зборовите “благодарам”. Луѓето кои Ви даваат негативни повратни информации нема да очекуваат да им се заблагодарите за тоа, но тоа веројатно ги Ве натера да Ве почитуваат и да ги охрабри да продолжат да бидат искрени во иднина. Барајте го зрното на вистината. Ако некој не сака една идеја, тоа не значи дека тие мразат сè што сте кажале. Запомнете дека овие луѓе се обидуваат да помогнат, и тие можеби само укажуваат на помал проблем или решение што треба да го разгледате понатаму.
  3. Забележете ги шемите. Ако продолжите да ги слушате истите коментари, тогаш е време да седнете и да забележувате.
  4. Слушајте со љубопитност. Бидете подготвени да се внесете во разговор со кој клиентот е во контрола.
  5. Поставувајте прашања. Дознајте зошто на некој му се допаднало или не му се допаднало нешто. Како можете да го подобрите? Што би било подобро решение?
  6. Исто така, еден начин да ги пребродите негативни повратни информации е да создадете “ѕид на љубовта”, каде што можете да ги објавувате сите позитивни пораки што сте ги примиле. Не само што ќе ве инспирира овој ѕид на љубовта, туку можете да ги користите овие пораки подоцна кога ќе започнете со продажба на Вашиот производ или услуга. Позитивни прегледи преку интернет и сведоштва на зборови од уста може да помогнат да се направи голема разлика.

            7.Направете го тоа официјално.

Земете ги сите правни аспекти рано. На тој начин, не морате да се грижите за некој што ќе ја преземе вашата голема идеја, ќе Ве навртува во партнерство или ќе Ве тужи за нешто што никогаш не го очекувавте. Брз список на работи кои треба да ги решите вклучуваат:

  1. Бизнис структура (ДОО, корпорација или партнерство,на пример)
  2.  Име на компанијата
  3.  Регистрирајте го вашиот бизнис
  4.  Сојузна даночна идентификација
  5.  Држава даночна лична карта
  6.  Дозволи
  7.  Лиценца
  8.  Неопходна банкарска сметка
  9.  Заштитни знаци, авторски права или патенти

Додека некои работи можете сами да ги направите, најдобро е да се консултирате со адвокат кога почнувате, па можете да бидете сигурни дека сте покриле се што ви треба.

  1. Направете го вашиот бизнис план.

Бизнис план е пишан опис на тоа како вашиот бизнис ќе се развива од почетокот до завршениот производ.

Еве што предлагаме да биде во вашиот бизнис план:

  1. Насловна страница. Започнете со името името на вашиот бизнис, што е потешко отколку што звучи.
  2. Извршно резиме. Ова е резиме на високо ниво на она што го вклучува планот, честопати допирајќи го описот на компанијата, проблемот кој го решава бизнисот, решението и зошто сега.
  3. Опис на бизнисот. Каков вид на бизнис сакате да започнете? Како изгледа Вашата индустрија? Како ќе изгледа во иднина?
  4. Пазарни стратегии. Кој е Вашиот целен пазар, и како најдобро можете да го продадете на тој пазар?
  5. Конкурентна анализа. Кои се предностите и слабостите на Вашите конкуренти? Како ќе ги победите?
  6. План за проектирање и развој. Кој е вашиот производ или услуга и како ќе се развива? Потоа создадете буџет за тој производ или услуга.
  7. Операции и план за управување. Како функционира деловната активност на дневна основа?
  8. Фактори за финансирање. Од каде доаѓаат парите? Кога? Како? Какви проекции треба да креирате и што треба да земете предвид?

За секое прашање, можете да потрошите помеѓу една до три страници. Имајте на ум дека бизнис планот е жив документ и со текот на времето и како што вашиот бизнис созрева, ќе го ажурирате.

  1. Финансирајте го вашиот бизнис.

Има еден тон различни начини да ги добиете потребните ресурси за да започнете со вашиот бизнис. „Ангел“ Инвеститорот Мартин Звилинг, чиј бизнис Startup Professionals обезбедува услуги и производи за стартап и мал бизнис, препорачува 10 од најсигурните начини за финансирање на Вашиот бизнис. Погледнете и разгледајте ги Вашите сопствени ресурси, околности и животна состојба за да дознаете кој најдобро функционира за Вас:

  1. Самостојно финансирање на Вашиот бизнис. Подигнувањето на Вашиот бизнис може да потрае подолго, но добар дел е тоа што ја контролирате сопствената судбина (и еднаквост).
  2. Позајмување од пријатели и семејство. Може да биде тешко да го одделите бизнисот од личните односи, но ако размислувате да побарате заем, тоа е ресурс што можете да го користите за да го направите што е можно поедноставно.
  3. Побарајте грант за мал бизнис. Тоа може да биде долг процес, но тоа не ве чини никаков капитал.
  4. Започнете кампања за финансирање на кампањи на интернет. Понекогаш моќта е во бројки, а голем број мали инвестиции може да се додадат на нешто големо.
  5. Аплицирајте кај локалните „ангел“ групи на инвеститори. Најразлични онлајн платформи и локално вмрежување може да Ви помогнат да најдете потенцијални инвеститори кои се однесуваат на Вашата индустрија и страст.
  6. Побарајте вложувачи. Вложувачите обично бараат големи можности од докажани тимови кои имаат потреба од милион долари или повеќе, па затоа треба да имаат некаков интерес пред да им се приближите.
  7. Придружете се на стартап „инкубатор“ или „акцелератор“. Овие компании се дизајнирани да им помогнат на нови или стартувачки бизниси да стигнат до следното ниво. Повеќето обезбедуваат бесплатни ресурси, вклучувајќи ги канцелариите и консалтингот, заедно со можностите за мрежно поврзување и теренските настани.
  8. Преговарајте за напредок од стратешки партнер или клиент. Ако некој го сака Вашиот производ или услуга толку многу што плаќаат за тоа, постои шанса дека тие ќе сакаат да Ве финансираат, исто така. Варијации на оваа тема вклучуваат договори за рано лиценцирање или договори за бележење.
  9. Трговски капитал или услуги за помош на стартап компании. На пример, може да одржувате компјутерски систем во канцеларија во замена за слободен деловен простор. Можеби нема да бидете платени за работата, но нема да морате да платите за канцеларија, и еден денар зачуван е еден денар заработен.
  10. Побарајте заем од банка или кредитна линија. Ако ги исполнувате условите, доброто место за почеток за можностите за заем е Администрацијата за мали бизниси.                                                                    8.Развијте го Вашиот производ или услуга.
    По целата работа што сте ја вложиле во започнување на Вашиот бизнис, ќе се чувствувате прекрасно кога ќе ја видите вашата идеја да оживее. Ако сакате да направите апликација и не сте инженер, ќе треба да се обратите до техничко лице. Или ако треба масовно да произведувате некој производ, ќе треба да се здружите со производителот.
    Еве листа за проверка од седум чекори – вклучувајќи и изнаоѓање стратегии за производителот и цените – кои можете да ги користите за развој на сопствениот производ. Главната поента која ја нагласува статијата е тоа што кога всушност го изработувате производот, треба да се фокусирате на две работи: едноставност и квалитет.

Вашата најдобра опција не е потребна да го направите најевтиниот производ, дури и ако го намалите производствениот трошок. Исто така, треба да бидете сигурни дека производот може брзо да привлече нечие внимание.
Кога ќе бидете подготвени да го направите развојот на производот и аутсорсинг на некои од задачите, треба да:

  1. Одржувате контрола на Вашиот производ и постојано учете. Ако го оставите развојот на некој друг или друга фирма без надзор, можеби нема да го добиете она што го замисливте.
  2. Спроведете проверки и рамнотежи за да го намалите ризикот. Ако само ангажирате еден хонорарен инженер, постои шанса дека никој нема да може да ја провери нивната работа. Ако одите по „фриленс“ патот, користете повеќе инженери, па не мора да земете некој само поради нивниот збор.
  3.  Вработете специјалисти, а не генералисти. Земете луѓе кои се одлични за она што сакате, а не тип на подигање на сите занаети.
  4.  Не ги ставајте сите јајца во една кошница. Бидете сигурни дека нема да го изгубите целокупниот напредок ако еден од вработените напушти или ако пропадне договорот.
  5.  Управувајте со развој на производи за да заштедите пари. Стапките може да се разликуваат за инженерите во зависност од нивните специјалности, па осигурајте се дека не плаќате надквалификуван инженер кога ќе можете да го добиете истиот краен резултат за многу пониска цена.

За да Ви помогнеме да имате мир, почнете да учете колку што можете повеќе за продукцијата, за да може да го подобрите процесот и одлуките за вработување како што поминува времето.

Овој процес ќе биде многу различен за претприемачите фокусирани на услуга, но не помалку важен. Имате неколку вештини за кои луѓето се подготвени да платат , но тие вештини може тешко да се измерат. Како можете да се утврдите себеси и своите способности? Може да размислите да создадете портфолио на Вашата работа – да креирате веб-страница за да ги прикажете Вашите уметнички дела ако сте уметник, текстови ако сте писател или дизајни ако сте дизајнер.
Исто така, бидете сигурни дека ги имате потребните сертификати или образовни барања, така што кога некој ќе се распрашува за Вашата услуга, да бидете подготвени да скокнете на добра можност.

9.Започнете со градење на вашиот тим.

  1. За да го зголемите вашиот бизнис, ќе треба да ги предадете одговорностите на другите луѓе. Ти треба тим.
    Без разлика дали ви треба партнер, вработен или практикант, овие три совети можат да ви помогнат да го пронајдете вистинското лице :
  2. 1.Јасно наведете ги своите цели. Бидете сигурни дека сите луѓе ја разбираат визијата и нивната улога во таа мисија на самиот почеток.
  3. Следете ги ангажираните протоколи. При отпочнување на процесот на вработување треба да се земе предвид многу работи, од проверка на луѓето до поставување на вистински прашања и соодветни форми.Воспоставување на силна корпоративна култура. Што прави одлична култура? Кои се некои од градежните блокови? Имајте на ум дека не треба да го имате канцеларискиот простор на Google за да внесете позитивна атмосфера. Тоа е затоа што одлична култура е повеќе почитување и зајакнување на вработените преку повеќе канали, вклучувајќи обука и менторство, отколку за декор или пинг-понг маси. Всушност, канцелариски бакшиш може да бидат повеќе како замки отколку вистински бенефиции.                                                                                                                                                                        10.Најдете локација.

Ова може да значи канцеларија или продавница. Вашите приоритети ќе се разликуваат во зависност од потребата, но овие се 10 основни работи што треба да се земат предвид:

  1. Стил на работа. Осигурајте се дека вашата локација е во согласност со вашиот посебен стил и слика.
  2. Демографија. Започнете со разгледување на вашите клиенти. Колку е важна нивната блискост со вашата локација? Ако сте продавница за малопродажба која се потпира на локалната заедница, ова е од витално значење.
  3. Достапност. Ако треба луѓето да дојдат во вашата продавница, осигурајте се дека продавницата лесно се наоѓа. Запомнете: дури и најдобрите продавници имаат слаби точки.
  4. Пристапност и паркинг. Дали вашата зграда е достапна? Не им давајте причина на клиентите да одат на друго место, бидејќи не знаат каде да паркираат.
  5. Конкуренција. Понекогаш имањето конкуренти во близина е добра работа. Понекогаш, не е. Сте направиле истражување на пазарот, па знаете што е најдобро за вашиот бизнис.
  6. Близината на други бизниси и услуги. Ова е повеќе од само пешачки сообраќај. Погледнете како бизнисот во близина може да го збогати квалитетот на вашиот бизнис како работно место.
  7. Слика и историја на страницата. Што кажува оваа адреса за вашиот бизнис? Дали други фирми не успеале таму? Дали локацијата ја одразува сликата што сакате да ја проектирате?
  8. Правила. Во зависност од вашиот бизнис, ова може да ви помогне или да Ве спречи. На пример, ако отпочнувате дневен центар, регулативите кои државата спречуваат изградба на продавница за алкохол во близина може да додадат ниво на безбедност за Вас.
  9. Инфраструктура на зградата. Особено ако гледате постара зграда или ако започнувате онлајн бизнис, осигурајте се дека просторот може да ги поддржи вашите потреби од висока технологија. Ако сте сериозни во врска со една зграда, можеби ќе сакате да ангажирате инженер за да ја проверите состојбата на местото за да добиете објективна евалуација.
  10. Изнајмување, комунални и други трошоци. Изнајмувањето е најголем трошок за објекти, но проверете ги комуналните услуги, како и дали се вклучени во закупот или не. Вие не сакате да започнете со една цена и да дознаете која ќе биде подоцна

Откако ќе знаете што да барате и е време да започнете да барате место кое одговара на сите ваши квалификации, овие четири совети можат да помогнат.

  1. Размислете на сопствената временска рамка. Земјопоседниците почнуваат да нудат краткорочен канцелариски имот. Не заглавувајте во долготраен закуп ако нема смисла за вашиот бизнис.
  2. Репродуцирајте го целото поле. Постојат сите видови на места за користење – ко-работни простори, канцеларија – деловни центри, sublets и многу повеќе. Чувајте ги вашите опции отворени.
  3. Проверете околу градот. Можеби ќе можете да го најдете совршено место со користење на онлајн ресурси.
  4. Направете го договорот според Вашите услови. Повторно, имате опции. Не се ставајте во нешто што Ве прави да се чувствувате непријатно.Откако ќе имате локација, можете да се фокусирате на естетскиот изглед.                                                                                                                                                                               11.Започнете со продажба.

Без оглед на вашиот производ или индустрија, иднината на вашиот бизнис ќе зависи од приходите и продажбата. Стив Џобс го знаел тоа – затоа, кога го започнувал “Епл”, секој ден го поминал повикувајќи ги инвеститорите од неговата гаража.
Има еден тон различни стратегии и техники за продажба кои можете да ги користите, но тука се четирите начела за живеење:

  1. Слушајте. Кога ги слушате вашите клиенти, ќе дознаете што сакаат и што им треба, и како да го направите тоа.
  2. Побарајте посветеност, но немојте да бидете навредени за тоа. Не бидете премногу срамежливи да побарате следен чекор или да затворите продажба, но исто така не можете да ги натерате клиентите да се чувствуваат како да ги принудувате во продажба.
  3. Не плашете се од слухот “не”. Како поранешен продавач од врата до врата (и сега ко-основач на софтверскиот бизнис Pipedrive), Тимо Рејн, рече: “Повеќето луѓе се премногу љубезни. Тие Ви дозволуваат да го направите вашиот терен, дури и ако тие немаат интерес за купување. Времето е вашиот најважен ресурс “.
  4. Направете го тоа како приоритет. Како претприемачки волшебник Гери Вајнерчук рече: “Всушност креирање на приходи, и водење профитабилен бизнис, е добра стратегија за бизнис. Каде сме ние кога луѓето мислат дека корисниците или посетите или времето на сајтот е застапник за успешен бизнис? “.

Но, како всушност да продавате? Започнете со идентификување на цели кои го сакаат Вашиот производ или услуга. Најдете рани поддржувачи на Вашиот бизнис, развивајте ја Вашата база на клиенти или ставете реклами за да пронајдете луѓе кои одговараат на Вашиот бизнис. Потоа, дознајте ја вистинската продажна инка или стратегија која може да ги конвертира овие води во приходи.

  1. Развијте го бизнисот.

Постојат милиони различни начини за развивање на бизнисот. Вие би можеле да стекнете друг бизнис, да започнете да се насочувате кон нов пазар, да ги проширувате Вашите понуди и многу повеќе. Но, ниту еден план за развивање нема да успее ако ги немате двата клучни атрибути кои сите компании во развивање ги имаат.
Прво, тие имаат план да се рекламираат самите себе. Тие ефективно ги користат социјалните медиуми преку органски, влијателни или платени кампањи. Тие имаат листа со е-пошта и знаат како да ја користат. Тие точно знаат кои треба да ги таргетираат – онлајн или не – со

своите маркетинг кампањи.
Потоа, откако ќе имаат нов клиент, знаат како да ги задржат. Веројатно сте слушнале дека многу луѓе тврдат дека најлесниот клиент за продажба е оној што веќе го имате. Вашите постоечки клиенти веќе се регистрираа за вашата е-маил листа, ги додадоа своите информации за кредитна картичка на вашата веб-страница и тестираа што имате да понудите. Притоа, тие почнуваат врска со Вас и вашиот бренд. Помогнете им да се чувствуваат добро за тој однос колку што е можно повеќе.

Започнете со користење на овие стратегии, кои вклучуваат вложување во вашата служба за корисници, но сфатете дека вашата работа никогаш нема да биде завршена. Вие постојано ќе се натпреварувате за овие клиенти на пазарот, и никогаш не можете едноставно да се одморите .Продолжете да го истражувате пазарот, да ангажирате добри луѓе и да направите супериорен производ и ќе бидете на пат кон градење на империјата за која секогаш сте сонувале.