Стратегија за Бизнис Интелигенција

Добро е што знаете дека на Вашиот бизнис му е потребна бизнис интелигенција (БИ). Во текот на изминатите 5 години, големите податоци и БИ станаа повеќе од само податоци за науката. Без реален увид во нивните податоци, бизнисите остануваат реактивни, ги пропуштаат стратешките можности за раст, ја губат конкурентската предност, не ги искористат предностите од опциите за заштеда на трошоци, не обезбедуваат задоволство на клиентите … листата продолжува. Како одговор на оваа зголемена потреба за анализа на податоци, софтверот за бизнис интелигенција го поплави пазарот. Со тоа што придобивките се бројни и трошоците за немањето добра БИ, лесно е да се сака брзо да се донесе решение.
За жал овој пристап би можел да биде катастрофален. Вложувањата во БИ не треба да се земаат во последно време. Без разлика дали почнувате од нула, преместете ги табелите за минатото или барате мигрирање кон нова платформа: ви треба стратегија за бизнис интелигенција и карта за насоки. Овие 11 чекори се од голема важност за бизнисите, од сите големини, кои бараат успешно да ја лансираат и да управуваат со нивната бизнис интелигенција.

Што е Стратегија за бизнис интелигенција?
Стратегијата за бизнис интелигенција се однесува на сите чекори што ги преземате за да се имплементира бизнис интелигенција во Вашата компанија. Тоа оди до провдлабочување во процесот за БИ, дефинирање на засегнатите страни и главни актери, за проценка на ситуацијата, дефинирање на целите и изнаоѓање на индикатори за ефикасност кои ќе Ви помогнат да ги измерите вашите напори за постигнување на оВие цели. Вие ја дефинирате стратегијата во однос на визијата, организацијата, процесите, архитектурата и решенијата, а потоа да подготвите карта заснована на проценката, приоритетот и можноста.
Имплементацијата на бизнис интелигенција не е лесна задача, бидејќи претходно бара многу подготовка и ќе вклучува трошоци. Но, наградите ги надминуваат далеку своите трошоци и добро е познато дека ROI на деловната интелигенција е реална дури и ако понекогаш е тешко да се измери. Трошоците за неприменување се поштетни, особено ако е долгорочна.

Зошто е потребна бизнис интелигенција?
Примена на бизнис интелигенција е важна – но начинот на кој го правите тоа е исто толку важен. Затоа, стратегија за БИ е исклучително важна: ниту еден морнар никогаш не отпловил со својот брод во морето без карта, телескоп и компас. Помислете на Вашата стратегија на овој начин: дефинирање на чекорите на Вашата патека од BI, следејќи ги вашите цели како компас за да останете во вистинската насока, и инвестирање и користење на соодветни алатки за да добиете длабок поглед во вашите информации и да го разберете.
Секојдневните информации за бизнисот се зголемуваат, а количината на податоци кои се обработуваат и складираат добива излез од пропорција за ракување со неа рачно – додавајќи ги над сите неструктурирани податоци кои прво треба да се обработуваат за да бидат разбрани и подоцна користени. Потребно е време и знаење за да се извлече најдоброто од таквото богатство, како и солидно планирање. Информациите што ги собира бизнисот се полни со скапоцени согледувања кои ќе помогнат да се измери неговата ефикасност, да се разберат нивните клиенти, да се идентификуваат конкурентните предности и многу повеќе. Стратегијата ќе му даде на Вашето решение насока и цел. Деловната интелигенција без стратегија може да донесе некои сознанија, нема да Ве води каде што сакате да се упатите.
Имајќи БИ стратегија во место пред имплементација – или само изборот – системот Ви овозможува да го најдете совршеното совпаѓање за вашите потреби. Исто така, ќе го олесни и ќе го одземе процесот на донесување одлуки, што обично е цел број еден од БИ.
Придобивките од деловната интелигенција се бројни и непобитни; сега само треба да ги достигнете!

1. Одете во процесот со широко отворени очи
Кога имате вистинско решение за деловна интелигенција, лесно е да се идентификуваат трендовите, недостатоците и можностите на почетокот. Но, спроведувањето на вистинското решение не е секогаш лесно. Дури и најдобриот софтвер има потреба од почетна помош за да го максимизира својот потенцијал. Ако влезете со Вистинскиот начин на размислување, ќе бидете подготвени да ги решавате проблемите како комплицирани проблеми со податоците, отпорот на управувањето со промените, намаленото спонзорство, предизвиците за ИТ неподготвеност и усвојувањето на корисникот. Потсетувајќи ги засегнатите страни, и себеси, на болните точки што наложуваа тоа ќе го поттикне процесот напред. Тоа ќе биде достоен за тоа.

2. Одредување на целите на засегнатите страни
Шанси се сите во Вашата организација кои може да имаат корист од зголемен пристап до податоци и увид. Тоа не значи дека сите тие се клучни засегнати страни. Потоа откријте што им е потребно: видливо и гласно извршно спонзорство е задолжително. Собирање и поставување на очекувањата на извршниот тим порано е најважно. Потоа се движиме покрај извршниот тим. Тие често немаат исто знаење на предната линија што го прават другите вработени. Собирајте и приоретизирајте бодоВи и клучните индикатори за ефикасност (КИЕ) низ организацијата.

3. Изберете спонзор
Додека стратегијата за деловна интелигенција треба да вклучи повеќе засегнати страни, неопходно е да се има спонзор за поттикнување на имплементацијата. Тоа може да биде примамливо да го поставите Главниот директор за информации (ГДИ) или главен технички директор (ГТД). Ова обично не е најдобриот пристап. Треба да биде спонзорирана од страна на извршен директор кој има одговорност од почетокот, широка слика за стратегијата и целите на организацијата и да знае како да ја преведе мисијата на компанијата во КИП кои се фокусирани на мисијата.

4. БИ не е само технолошка иницијатива
За да успее, распоредувањето мора да има поддршка од клучните области на бизнисот. Треба да се вклучи ИТ за да се обезбеди управување, трансфер на знаење, интегритет на податоците и реална имплементација. Но, секој од засегнатите страни и нивните бизнис-области, исто така, треба да бидат вклучени во текот на целиот процес.
Со вклучување на голем број засегнати страни, можете да се осигурате дека ги покривате трите широки класи на корисници на деловна интелигенција: стратешки, тактички и оперативни. На овие различни типови на корисници ќе им бидат потребни кориснички решенија. Разбирање кој ќе ги користи податоците и за кои цели може да се покаже видот на потребните информации и неговата фреквенција, и да помогне во водењето на Вашето донесување одлуки.
Бизнисот како целина мора да биде подготвен да ги посвети потребните ресурси: персоналот, ИТ ресурсите, трошоците итн. Имплементацијата на БИ не доаѓа само од ИТ буџетот. Најдобрата стратегија за деловна интелигенција ги поставува овие ресурси на почетокот.

5. Вработете главен службеник за податоци (ВГСП)
Големиот гуру на податоци Бернард Марр пишуваше за Подемот на главните службеници за податоци. Во статијата, тој посочи еден прилично фасцинантен тренд: “Експериен предвиде дека позицијата на ВГСП ќе стане стандардна улога на ниво на одборот до 2020 година, со што ќе се разговара околу собирањето, управувањето, оптимизацијата и безбедноста на податоците. ” Во меѓувреме, како и ЦИО, ЦДО веројатно не треба да биде главен спонзор за имплементација на БИ: тие (или слична улога) се одличен клучен учесник за вклучување. Тие, исто така, најверојатно ќе го поседуваат проектот откако почетната имплементација ќе заврши.

6. Проценка на моменталната ситуација
Како што веќе рековме: обично распоредувањето не е брзо или лесно. Има многу работа да се направи на самиот крај. Еден од најголемите делови на патоказот за бизнис интелигенција треба да ја процени моменталната ситуација. Сега, кога ги имате сите вистински засегнати страни на маса, следниот чекор е да го анализирате тековниот софтверски, како и процесите и организационите структури што го опкружуваат (или недостатоците од него). Дознајте што работи, бидејќи не сакате целосно да го отфрлите веќе неопходниот извештај или процес. Најдете начин да го интегрирате во новата стратегија. На другата страна, документирајте сè што не работи. Кои прашања за анализа на податоци не можете да ги одговорите во моментов? Кои процеси се неефикасни?
Згора на сè, треба да компилирате кои извори на податоци ги имате во моментов и како тие се чуваат. Одлучете кои се неопходни за Вашата стратегија за деловна интелигенција. Ова треба да вклучува и создавање на план за услуги за складирање податоци. Дали изворите на податоци ќе останат разграничени?
Како и со сите овие чекори, ИТ и различните деловни субјекти треба да бидат вклучени во текот на овој чекор.

7. Чистете ги податоците
Исчистете ги податоците, исчистете ја анализата. Тоа е толку едноставно. Чистењето на вашите податоци не може да биде толку едноставно, но тоа ќе го обезбеди успехот на Вашиот БИ. Од клучно значење е да се гарантира солидно управување со квалитетот на податоците, бидејќи ќе Ви помогне да ги одржите најчистите податоци што се можни за подобри оперативни активности и донесување одлуки кои се потпираат на тие податоци.

8. Развијте “речник на податоци”
Со агилниот развој, обемната документација стана фалсификатор. Големите речници за податоци може да бидат незгодни и тешко да се ажурираат. Накратко речено, за деловна интелигенција да успее треба да има барем консензус за дефиниции на податоци и деловни пресметки. Недостатокот на согласност за дефинициите е широко распространет проблем во компаниите денес. На пример, финансирањето и продажбата можат поинаку да ја дефинираат “бруто-маржата”, што доведува до нивно несогласување. За да го избришете ова, ги добивате сите мали и средни претпријатија на истата табела за да ги прикријат дефинициите. Потоа за трансфер на знаење изберете го складиштето кое најдобро одговара за Вашата организација, да биде домаќин на оваа информација.

9. Идентификување на клучните показатели за успешност (КПУ)
КПУ се мерливи вредности кои покажуваат колку ефикасно една компанија ги постигнува своите деловни цели. Тие лежат во суштината на добра БИ стратегија. КПУ укажуваат на тоа дека бизнисите се на Вистинскиот пат и каде се потребни подобрувања. При спроведување на стратегијата за БИ, клучно е да се разгледа индивидуалната стратегија на компанијата и да се усогласат КИП со целите на компанијата. Тоа може да биде примамливо да создаде КПУ за сè. Ова Најдобро е да се започне со најважните КПУ; тогаш креирајте стандарди и управување со примери на КПУ. Секогаш можете да ги проширите на оВие подоцна.

10. Изберете вистинска алатка / партнер за Вашиот бизнис
На чекор 10, конечно, до изборот на БИ софтвер / партнер. Да, Вие сте толку далеку во патоказот за Вашата деловна интелигенција и сѐ уште немате алатка. Со правилно подготвување на чекорите 1-9 ќе биде најдобро да ја пронајдете вистинската алатка и успешно да ја спроведете. Во текот на овој процес ќе треба да одберете и да направите споредба на облак наспроти просторијата. Исто така, треба да бидете сигурни дека ќе изберете решение кое може да биде мало на почеток, но може лесно да се прошири, бидејќи Вашата компанија и потреби растат. Побарајте флексибилни решенија кои ги задоволуваат потребите на сите ваши корисници. Искористете ги бесплатните испитувања и не брзајте низ овој чекор!

11. Спроведување на фазен пристап
Рим не бил изграден во еден ден: ниту Вашиот БИ. Успешната стратегија за БИ зема итеративен пристап. Размислете “Вистински” и преземајте мали чекори. Изберете неколку КПУ изградете неколку деловни таблоа како примери. Соберете повратни информации. Повторно повторувајте со ноВи изданија на секои неколку недели. Континуирано се запрашувајте што работи и кои засегнати страни имаат корист.
Добра патека на БИ нема краен датум. Вашата организација треба да се инвестира во неа долгорочно. Треба постојано да ги мерите и рафинирате вашите процеси, податоци и извештаи.

Како да креирате стратегија за бизнис интелигенција
Како што Видовме низ целиот овој напис, има многу да се разгледа кога сакате да креирате и имплементирате нова БИ-стратегија. Ова претставува кратко резиме:

  •  Проценка на ситуацијата: анализа на организационата структура, процесите и софтверскиот излез – или отсуството на такви. Дознајте што работи и што не , за да Ви заштеди време на веќе функционираните процеси. Запрашајте се за вистинските деловни прашања и дефинирајте ги стратегиските цели што сакате да ги постигнете.
  • Градење на патна карта на БИ: воспоставувањето на чекорите што треба да се следат е како да гледате во Вашата маршрута пред да се удри на патот. Вие сте свесни за сè што ќе излезе и ќе бидете подготвени пред изненадувања и проблеми со кои ќе се соочите.
  • Дефинирање на Вашиот тим: од раководителот на БИ до деловниот аналитичар до инвеститорот, потребен Ви е солиден тим со јасни улоги кои ќе можат да ги извршуваат различните задачи на Вашиот патоказ.
  • Организирање на Вашиот БИ систем: складиште на податоци, извори на податоци, софтверот извлекува увид … Има многу размислување зад ова што не треба да се занемари, бидејќи тоа ќе биде Вашата централна алатка за навигација на вашите податоци и да извади аналитика. Откако ќе знаете каде одат и со кого, не би требало да ја одбирате планината по случаен избор!
  • Подгответе се !! Како што би рекле, сега сте подготвени да се тркалате! Имате сѐ во рацете за да го започнете прВиот чекор од патоказот и да ја стартувате својата нова БИ-стратегија.

Со среќа во имплементацијата на Вашата бизнис интелигенција!