Бизнисмените мораат да си ги знаат муштериите. Мораат да ги најдат вистинските одговори на прашања како што се:
- Кому се обидувам да му продадам?
- Каков дизајн, бои, големини и друго сакаат тие?
- Каде се муштериите – во главниот град, во внатрешноста, во малите градови или на село?
- Кога купуваат – преку цела година, во зима, во лето, за време на празниците?
- Колку парчиња сакаат, можат ли да си ги дозволат и дали јас можам да ги продадам?
Изнаоѓањето одговори на овие и на други прашања се нарекува маркетинг истражување. Можете да дознаете многу од:
- Вашите книги за порачки
- Вашите застапници на продажба
- Продавачи на големо и на мало на кои им продавате
- Муштерии кои ги користат вашите производи
- Каталози на други производители
- Стопанска комора