Презентирање на Вашиот бизнис

Избегнете ги овие грешки при склопување на Вашата бизнис презентација

Секој сопственик на бизнис доаѓа до точка каде што може да му биде потребна поддршка од инвеститори. Извори на инвестиции не се тежок дел. Обидувајќи се да ги прикачите на вашиот концепт може да се покаже како тешко, особено кога се обидувате да им го покажете вашиот концепт и како може да се приклучат со вас, со исто толку успех.

1. Нема никаква структура

Предлогот за продажба треба да биде лесен за следење. Помислете на тоа како читате есеј гласно пред цел клас; треба да има појдовна точка, средината треба да тече добро, и на крај со завршување на било какви дополнителни примери. Со недостатокот на структура или премногу лабава презентација само се добиваат повеќе прашања одколку одговори и е лош одраз на вашиот бизнис. Не треба да има простор за погрешно толкување, бидејќи презентерот треба да изгради јасна и логична порака.

2. Не знаејќи многу за вашата публика

Со сите огромни информации за социјалните медиуми и LinkedIn, нема изговор да  не се направи темелно истражување за инвеститорите. Соберете повеќе информации со кои би можеле да имате поголема корист за нивната одлука. Дури и додадете некое знаење стекнато во презентацијата за да покажете дека ја правите вашата домашна задача. Ова ќе ни помогне кога ќе има сериозен разговор на маса, и тие имаат шанса да ве прашаат за задачите и за деловните финансии.

3. Премногу детали

Марти Фукуда, поранешен главен оперативен директор на издавачката куќа “Н2” и самопрогласен бизнисмен, вели: “Ако сте доволно среќни да излезете пред потенцијален инвеститор или високо влијателна личност, таа личност веројатно е со строго определен временски рок.  Обезбедувањето на преголем број на информации само ја загрозува јасноста и може да ги замагли вашите главни точки. Бидете сигурни да си дадете доволно време за вашите клучни аргументи и да избегнете да бидете пропратен детал.”

4. Презентирање на импровизиран терен

Ќе има денови каде што ќе треба да се направи истражување на теренот на самото место, бидејќи вашиот иден инвеститор стои веднаш до вас, подготвен да си замине. Најзначајните состаноци што некогаш ќе ги имате нема да бидат планирани. Секогаш бидете подготвени за брза презентација во еден момент. Практиката е совршена, така што вашата петминутна импровизирана презентација која е подготвена секогаш кога ќе се појави потреба, бидејќи тоа може да се случи во следните 10 минути од сега. Дали си спремен?

5. Дозволување на одбивањето да ве спречи

Одбивање во оваа работа не е невообичаено. Ќе најдете многу приказни за луѓе кои беа одбиени многупати пред да направат голем пауза. Упорноста е името на играта и вие сте прва личност која верува во вашиот бизнис пред некој друг да го направи тоа.