Поставете си 6 прашања пред да го именувате Вашиот бренд

Процесот на именување може да стане комплексен и долг, давајќи Ви непреспиени ноќи и поттикнувања на бескрајна дебата; или тоа може да биде авантура која е фокусирана и целно ориентирана   и која доведува до името на брендот  да ги привлекува сите играчи на улоги и вашата целна група. Не  секогаш е така  црно-бело, но имајте ја на ум аналогијата кога ќе почнете да чекорите по патот!

Еве шест прашања што треба да ги имате предвид пред да го именувате брендот:

Дали е привлечен?

Со други зборови, дали  на Ваша целна група ќе и се допаѓа?  Постојат неколку начини за тестирање на опции за име. Како за почеток можете да се приклучите кон мислењата и повратните информации од вашите врсници, пријатели и семејства или да стартувате мала фокусна група – да ги прашувате луѓето што им се допаѓа, што не ми се допаѓа и зошто. Доколку дозволи буџетот,  побарајте  експерт за брендирање да Ви помогне,  вреди да се потрошат време и пари за да почнете исправно уште на почетокот.

Дали името го олицетворува брендот?

На пример, размислете дали сакате да биде сериозно или весело, професионално или забавно, или како ќе пренесе одредена порака.

Дали е едноставно, привлечно и незаборавно?

Сакате тоа да биде во умот на потрошувачот. Идеално ова се однесува на целосното име и акронимот или скратената верзија на името.

Дали е достапно?

Направете брзо пребарување за URL што сакате да го користите, како и платформи на социјални медиуми. Доколку е достапно, можете да поднесете барање до CIPC (Компанија и Комисијата за интелектуална сопственост) за да го  резервирате името на вашата компанија. Тие ќе истражат дали името е идентично или многу слично од она на постоечката компанија.

Дали е уникатно?

Издвојте  се од толпата и вашите конкуренти. Ова исто така ќе им помогне на вашите клиенти да ве најдат на Google. Избегнувајте зборови за кои најверојатно ќе се бараат често – како што се “буџет” и “дома”. Еден добар пример е Yousemble – платформа за градење на веб-сајтови каде што вие можете да го составите и  тоа сами. Со користење на нов термин, името на брендот е сосема уникатно, но сепак има смисла.

Дали е прилагодливо низ култури / земји?

Ако планирате да го преземете глобалниот бренд, осигурајте се дека името и вредностите се преведливи и релевантни за целната група. На пример, имињата за Јужна Африка се одлични ако сакате да стигнете до Јужноафриканците кои живеат во странство, или луѓе кои ја посетија Јужна Африка. Доколку ова не е случај, препорачливо е да  побарате понеутрално име, кое исто така е малку веројатно да биде навредливо во друга земја. Стилот на логото / иконата исто така ќе биде важен фактор во  влијанието на брендот, како и позиционирањето на брендот.

Друга работа што треба да се има на ум е дека името на брендот со малку историја или приказна за приказ често е привлечно за клиентите / потенцијалните клиенти, бидејќи им овозможува да го разберат вашиот бренд и да го идентификуваат на повеќе лично ниво.