Обука и развој на вработени

Обуката и развојот на вработените е широк термин кој опфаќа повеќе видови на учење на вработените.

Обука е програма која им помага на вработените да научат специфични знаења или вештини за да ги подобрат перформансите во нивните тековни улоги. Развојот е повеќе експанзивен и се фокусира на растот на вработените и идните перформанси, наместо непосредна улога во работата.

 

Зошто ви е потребна квалитетна обука и развој на вработените?

Добрите програми за обука и развој ви помагаат да ги задржите вистинските луѓе и да го зголемите профитот. Бидејќи битката за врвни таленти станува поконкурентна, обуките за вработените и програмите за развој се поважни од кога било. За најмување на врвен талент е потребно време и пари, и како вие го ангажирате и развивате тој талент влијае на развојот на бизнисот. Според Извештајот за учење на работното место од LinkedIn од 2019 година, 82% од професионалците за истражување и развој велат дека нивните директори активно го поддржуваат ангажирањето на вработените во професионалното учење, а 59% велат дека ќе трошат повеќе на нивниот буџет за учење на интернет.

И не е само задржувањето на вработените. Програмите за обука и развој на вработените директно влијаат врз Вашата крајна линија.

Според SHRM, врската помеѓу учењето и деловниот успех е огромна. “Компаниите што учат најбрзо и добро се прилагодуваат на променливите средини најдобро функционираат со текот на времето”, вели Едвард Хес, професор по бизнис администрација и автор.

 

Еве како да направите квалитетна обука за вработените

Квалитетните програми за обука и развој не се случуваат туку-така. Наместо тоа, тие се резултат на внимателно планирање и усогласување. Следните чекори може да ви помогнат да ги преведете бизнис целите во прилагоден план за обука.

1. Идентификување на влијанието на бизнисот:
Дизајн и развивање на Вашата обука за да ги задоволат целите на компанијата. Одржувањето на деловните цели во фокусот овозможува обуката и развојот да имаат големо влијание.

2. Анализа на празнините во вештините:
Како однесувањето на вашите вработени помага во исполнувањето на деловната цел? Со тоа што ќе откриете какви празнини се меѓу тековните и идеалните вештини на вработените, подобро е да одредите кои треба да бидат конкретните цели за учење. Да ги категоризирате овие цели за учење во овие три групи и да имате активности во Вашиот план за обука кои се насочени кон сите три.

•Мотивација: Како може да им помогнете на учениците да разберат зошто треба да го променат своето однесување? Работејќи со мотивација на вработените – на пример, утврдување на целта – со поголема веројатност ќе го промениш однесувањето на долг рок.
• Усовршување на вештините: Што е потребно за вашите ученици да можат да ја завршат работата? Овие однесувања ќе имаат најголемо влијание врз перформансите.
• Критичко мислење: Што треба да знаат вашите ученици за добро да ја извршуваат својата работна? Разликувајте критичко знаење од пријатни информации за да идентификувате која содржина треба да биде во обуката, и што треба да биде во опционални ресурси.

3. Методи за обука на слоеви:
Најефективните програми за обука користат слоевити, одржливи активности за учење за да создадат подобрување на перформансите со текот на времето. Слоен пристап осигурува дека Вашата програма е насочена кон основните потреби на вработените, клиентите и деловните потреби додека ги обучувате вистинските луѓе во вистинско време на вистинскиот начин. Слоен пристап е најдобриот од сите светови, бидејќи ги меша искуствата од учењето и методите за обука кои ги максимизираат придобивките од Вашето време.

4. Оценка на ефективноста и одржливите придобивки:
Потребата на вработените за обука и поддршка не завршува кога ќе се вратат на работа. Всушност, потребна е континуирана поддршка за да се осигура дека почетната обука ќе се задржи. Целите за мерење на учењето се основа за да се оцени влијанието на иницијативата.

Предности и придобивки од high-impact обуката.

Најголемите компании инвестираат во програми за обука, бидејќи знаат дека инвестицијата се исплаќа во индивидуални и организациски придобивки. Еве неколку примери.
Организација
• Раст на добивката
• Намален промет на вработените
• Подлабоки нафтоводи за наследување на таленти

Индивидуално
• Зголемена мотивација на вработените
• Подобрен ангажман
• Подобрена брзина и компетентност на продуктивноста