Водич за успешно управување со вработените

Секој кој е во водечка позиција во својата корпорација или мал бизнис треба да знае дека менаџментот на вработените може да го направи или да го раскине успехот на организацијата. Оние вработени кои се среќни, вредни би го катапултирале бизнисот до успех, а незадоволните, мрзливите го водат надолу.

Навигацијата за социјалните аспекти и перформансите на управувањето со Вашите вработени може да биде тешка задача, особено кога има неколку различни генерации на вработени кои имаат различни цели, мотивации и ставови за работа.

Преку вешт менаџмент на вработените, можете да креирате функционално, ефикасно работно место преку искористување на предностите на вработените и нивно мотивирање за остварување на целите на тимот. Вработените ќе бидат вклучени, мотивирани, успешни и лојални.

Успешното управување со вработените кое го води тимот во успешна иднина ги опфаќа следните квалитети:

Ефикасна комуникација

Не можете да управувате со своите вработени ако не знаете како да комуницирате со нив. Испраќањето пораки е само половина од битката – знаејќи како да ги слушате Вашите вработени е исто толку важно колку и да ја пренесете пораката.

За да бидете ефикасен комуникатор и лидер, мора да:

Бидете доследни

Со обезбедување на повратни информации, негативни и позитивни, и бидете сигурни дека секогаш сте на располагање на Вашите вработени кога тие ви се потребни.

Вклучете ги Вашите вработени

Со значаен разговор за работното место . Ова ќе ви помогне да ве задржи во јамка со тоа како Вашите вработени прават и какви предизвици можат да се соочат.Со тоа што ќе останете информирани и ангажирани, Вие исто така ги прикажувате Вашите вработени да се грижат .

Водете се според други примери

Мантрата на работното место никогаш не треба да биде “Прави како што велам, не како што правам”. Ако Вашето однесување и активности на работното место не се совпаѓаат со пораките што ги праќате, не очекувајте вработените да слушаат. Најважно е дека сè што им кажувате на вработените соодветсвува со Вашето однесување.

Бидете искрени

Секогаш бидете искрени кога се обраќате до вработените. Ова секогаш ќе биде поефективна форма на комуникација отколку да има дистанциран корпоративен тон.

Комуницирајте лице во лице со вработените!

Кога воопшто е можно, комуницирајте лице-в-лице, а не по е-пошта или телефон. Ова е многу освежувачки во светот на е-комуникацијата.

Поедноставете ги сите долги или комплексни пораки

-за да можете јасно да комуницирате на Вашите вработени на начин кој е полесно сфатлив и незаборавен. Со тоа што ќе бидете концизни, подобро ќе можете да го задржите вниманието на публиката и да се фокусирате на пораката.

Научете невербална комуникација

Комуникацијата е повеќе од само користење на зборови; тоа е исто така како го користите Вашето тело. Бидете свесни не само за Вашиот јазик на телото, туку и за Вашите колеги и вработени. Невербалната комуникација го сочинува најголемиот дел од комуникацијата, и исто така е најважното средство за тоа.

Можете да кажете како се ангажирани Вашите вработени – или во какво расположение тие се наоѓаат – преку читање на нивните невербални знаци. Добрите лидери ја користат оваа информација во своја полза со благодатно движење низ социјалните води на работното место и да комуницираат со поголема ефикасност.Еве неколку примери на невербални знаци, според експертите за јазикот на телото:

  • Скрстените раце можат да значат отпор или дека некој не слуша.
  • Нозете кои упатуваат кон вратата може да значат дека се уморни од она што го прават или кој го слушаат.
  • Чешање на задниот дел од вратот може да значи дека тие се уште имаат некои загриженост или дека тие не се целосно убедени.

Станете активен слушател

  • За ефикасно управување со Вашите вработени, мора да бидете способни да слушате за да мотивирате и да влијаете на другите.
  • Одвојте време да препознаете каковвид слушател сте, а потоа да го зајакнете тоа знаење. Слушањето не е слух – слушањето е активно земање и размислување за тоа што некој друг Ви го кажува.
  • Многу пати лидерите слушаат што нивните подредени им го кажуваат, но тие навистина не слушаат.
  • СпоредЗдружението за развој на таленти, ефикасното слушање треба да биде високо на листата на приоритети на силниот лидер.
  • Се разбира, во секоја менаџерска позиција, треба многу да комуницирате.Наместо да ја направи грешката секогаш да биде оној кој дава наредби, да биде познат како лидер кој се грижи и слуша.Има многу да се научи од слушање на другите кои зборуваат, и ќе имате многу подобар увид на вработените со кои работите.

Следниве особини се особините на добар слушател :

  • Внимание
  • Поставуваат прашања кога е потребно
  • Реагираат често и кога е соодветно
  • Не избегнуваат од темата
  • Одржуваат емоции
  • Никогаш не го прекинуваат

Поставете очекувања

Очекувањата што ги поставивте за Вашите вработени и очекувањата што ги имаат за себе се моќни и ќе одредат како ќе работат Вашите вработени. Ова е познато како само-исполнувачко пророштво или ефект на Пигмалион .

Ефектот на Пигмалион на работното место оди на следниов начин:

  • Лидерството има очекувања на своите подредени.
  • Овие очекувања се сведочат свесно или несвесно.
  • Вработените свесно или несвесно ги земаат овие очекувања.
  • Перформансите на вработените се во согласност со очекувањата на менаџментот.

Вие како лидер можете да ги контролирате перформансите на Вашите вработени со позитивно охрабрување. Фалете ги нивните успеси и признајте ја нивната лојалност и напорна работа. Ова ќе помогне да се зголеми самодовербата на вработените и да донесат доследни резултати во позитивните перформанси.

Како што може да се види од ефектот на Пигмалион, ако не ги поттикнувате своите вработени постојано, работите против себе.

Кога вработените се чувствуваат како да не ги исполнуват очекувањата на нивниот надзорник, нивната самодоверба и перформансите на работата почнуваат да се двоумат. Ако раководството не ги мотивира и поттикнува сите вработени, тогаш вработените кои биле занемарени ќе мислат дека се нешто помалку од нивните колеги и не ги исполнуваат нивните задачи.

Целта на секое раководство секогаш треба да биде да ги мотивира и инспирира . Управуваните вработени секогаш ќе ги надминат очекувањата.

Еве неколку начини за поттикнување и подобрување на самодовербата на вработените:

  • Покажете благодарност.
  • Дајте им свое време.
  • Испрати пофалба и одобрување.
  • Бидете прифатливи.
  • Бидете реални и насмеани.

Исто така, треба да ги поттикнете вработените да учествуваат во проекти кои веројатно ќе бидат успешни или задачи кои се предизвикувачки – но не толку, така што тие имаат висок ризик од неуспех. Работете на развивање на Вашите вработени преку негување на нивните интереси и искористување на нивните предности.

Никогаш не ја потценувајте моќта на очекувања и благодарност.

Научете како да управувате со промените!

Промената е неизбежен факт на животот. Ефектите од промените на работното место можат да имаат катастрофални последици или позитивни – и одговорноста на раководството е да се осигура дека тоа е второто.

Започнете со градење поддршка.

Промената што се појавува кај вработените, без каква било позадина, има тенденција да биде лошо примена. Лидерството може да го спречи ова со градење на поддршка за една идеја пред да се спроведе. Дајте им на вработените информации за тоа како промената ќе влијае на нив и причините зошто е донесена одлуката за промена.

Со однапред известување и соодветни информации, повеќето вработени ќе се согласат со причините и одлуката на организацијата за промена.

Осигурајте се дека секој вработен во водечката улога е добро информиран за промените што треба да се направат и дека, пак, тие соодветно ги информираат своите подредени.

Споделете ги со вработените она што на работното место може да биде како ако промените не се направени, и да ги уверите дека тие се прават во најдобар интерес на сите.

Внимавајте секој систем, структура и мрежа да се усогласат со промената. 

Доследноста во рамките на внатрешниот структурен облик > на менаџментот на вработените е од суштинско значење за ефективноста и прифаќањето на промената.

Имајте трпение.

Промената е тешка да се прифати и промената може да биде потешка за некои вработени отколку за другите.

Вработените треба време да се прилагодат на новиот начин на работење. Нудете поддршка за вработените на кои им треба секогаш кога е можно, и секогаш тоа правете го  со трпеливост и охрабрување.

Отстранете ги сите пречки во начинот на спроведување на промената

Од клучно значење е сите високи менаџери и вработени во раководните позиции да ја поддржат промената и да помогнат во долгорочниот успех.

Секој лидер кој не ја поддржува промената само ќе го попречи неговото прифаќање и успех и повеќе нема да биде позитивно и корисно средство за организацијата.

Управување со ефикасноста

Креирајте систем за управување со перформанси!

Управувањето со перформансите е синџир на активности кои се преземаат за да се развие работна средина во која вработените се овластени да работат во најдобро светло.

Управувањето со ефикасноста не е нешто што го правите еднаш годишно – тоа е процес на работа со Вашите вработени на секој чекор од патот во текот на нивната кариера.

Овие се компоненти на системот за управување со перформансите, како што е наведено од експертот за човечки ресурси Сузан М. Хитфилд:

  • Давање јасно дефинирани работни описи.
  • Регрутирање на најквалификувани кандидати за интервју.
  • Изведување интервјуа.
  • Идентификување на најдобриот кандидатза работата.
  • Нудејќи кандидатски статус и преговарање за условите за вработување.
  • Поздравувајќи го новиот вработен.
  • Обезбедување на новаориентација на вработените .
  • Дискутирање за очекувањата и стандардите за перформанси на вработените.
  • Обезбедување континуирано образование по потреба.
  • Обезбедување редовни повратни информации и инструкции.
  • Дизајнирање на методи за наградување и поттикнување на вработените за континуирани придонеси.
  • Обезбедување можности за развој на кариера.
  • Помош за време на интервјуто за излез.

 

Спроведување на состаноци за развој на перформанси

Состаноците за развој на ефикасноста се суштински дел од одржувањето на ефикасна и мотивирана работна сила. Секој менаџер треба да одвои време да ги спроведува овие состаноци на секои три месеци.

Еве неколку клучни карактеристики кои треба да ги има н секој состанок:

  • Утврдете дека целта на состанокот е да се развие план за изведба.
  • Преминете ги достигнувањата на вработениот.
  • Разговарајте за начините на кои работникот би сакал да ги подобри и да ги подобри работните перформанси преку обука или задачи.
  • Разговарајте за начините на кои мислите дека вработениот може да се подобри со работата.
  • Осигурајте се дека сте и Вие и вработените на истата страница.
  • Престанете со идните работни обврски, стандарди и очекувања.
  • Прегледајте како перформансите и целите се врзани за бизнис планот на компанијата.
  • Воспоставување на цели за следниот квартал.
  • Ако работникот ги исполнува стандардите, тогаш креира план за развој на изведбата за следниот квартал.
  • Ако работникот е слаб, треба да се развие план за подобрувањена перформансите и надминување на реперкусиите за континуирана неплодност.
  • Дајте му на работникот можност да даде конструктивни повратни информации за нивната работа и за Вашето управување.
  • Разговарајте за сè друго што е важно за вработениот и за работата, додека одржувате професионалност и позитивен тон.
  • Осигурајте се дека планот за развој на претставата е потпишан од Вас и од вработениот како доказ дека седницата се одржала.
  • Завршете го состанокот со дајте му на вработениот глас на доверба во нивната идна изведба и Вашата континуирана поддршка во следниот квартал.
  • Поставете датум за следење на работникот.

Преку конзистентно планирање на изведбата, вие го поставувате работникот – како и организацијата – за успех.

Креирајте перформанси;
Стратегии за подобрување

Во идеален свет, вработените ги следат сите упатства и правила, ги исполнуваат роковите, покажуваат круг-часовна дисциплина и имаат одлични ставови. За жал, ова не е реалност – и затоа менаџерот треба да има стратегии во насока на подобрување на перформансите на вработените .

Следниве прашања треба да се постават за да се подобрат перформансите на вработените:

Дали вработениот ја знае неговата / нејзината улога?

Честопати вработениот едноставно не е свесен за тоа што се очекува или бара од него / неа. Ова може да се должи на лошата комуникација и обуката. Уверете се дека улогите на вработените се јасно дефинирани и дека се свесни за тоа што се очекува од нив.

Дали работникот мудро го користи своето време?

Понекогаш вработените стануваат преоптоварени од големината на задачите поставени пред нив, а со тоа и нецелосна; други времиња, тие едноставно немаат самодоверба. Покажете го вработениот дека сте сигурни во своите способности и разговарајте за начините на кои тие можат да го срушат обемот на работа во нешто што е попријатно.

Дали некој или нешто што му попречува работникот да работи максимално?

Во некои случаи, другите членови на тимот може да бидат слаби, а за возврат да предизвикаат несогласување со целите на другите. Во друг случај, тоа може да биде технички проблем или кадровски проблем. Дознајте што го задржува вработениот од исполнување на стандардите за изведба и веднаш го коригирајте.Осигурајте се дека вработениот знае дека ако е потребно, тие можат да дојдат кај Вас, кога нешто или некој им забранува да ја вршат својата работа.

Секогаш земајте време за темелно да го надминете она што го задржува работникот од успехот. Преку ефективна комуникација и стратегија за ефикасност на вработените, менаџментот треба да биде во состојба да ги предводи вработените кон успех.

Креирајте средина за само-дисциплина

Ниту еден менаџер или надзорник не сака да биде присилен да дисциплинира вработен, а вработените уште повеќе не го сакаат тоа. Наместо, треба се создаде средина на самодисциплина за да се намали потребата за дисциплинска акција.

Еве како можете да го направите тоа:

Поставете свои очекувања!

Во некои случаи, другите членови на тимот може да бидат слаби, а за возврат да предизвикаат несогласување со неговите цели. Други времиња, тоа може да биде технички проблем или кадровски проблем. Дознајте што го задржува вработениот од исполнување на стандардите за изведба и веднаш го коригирајте.Осигурајте се дека вработениот знае дека ако е потребно, тие можат да дојдат при Вас, кога нешто им забранува да ја вршат својата работа.

Секогаш земајте време за темелно да го надминете она што го задржува работникот од успехот. Преку ефективна комуникација и стратегија за ефикасност на вработените, менаџментот треба да биде во состојба да ги предводи вработените кон успех.

Креирајте средина за само-дисциплина

Ниту еден менаџер или надзорник не сака да бидат присилени да дисциплинираат вработен, а вработените уште повеќе го мразат. Наместо тоа, се создаде средина на самодисциплина за да се намали потребата за дисциплинска акција.

Еве како можете да го направите тоа:

Наградете ги вработените

Наградете ја самодисциплината на вработените кога тоа ќе го забележите. Ако работникот покажува иницијатива или само-мотивација, поттикнете го тоа. Кажете им зошто ги фалите и им се заблагодарувате за нивната напорна работа. Персонализирајте ги начините на кои го наградувате секој вработен, така што тоа има повеќе значење и затоа е поефективно. Ова може да биде преку повеќе слободно време, посебно признавање, покачување или водечка улога на задачата.

Покажете почит кон вработените

Избегнувајте понижување и третирајте ги вработените со почит. Ниту еден возрасен човек не сака да биде микроманализиран.Дајте им на вработените простор за работа и да обезбедат свои повратни информации или мислења за задачите и проектите.

Вработените не сакаат да се чувствуваат како само уште еден пиштол во машината – сакаат да бидат третирани и почитувани како поединци. Секогаш одвојте време да ги препознаете и да им се заблагодарите на вработените за нивните придонеси.

Обезбедете обука

Осигурајте се дека секој вработен, новите, како и ветераните, добиваат соодветна обука. Обуката треба да се одвива во текот на кариерата на вработениот за да се осигура дека сите вработени ги имаат потребните вештини за работа. Одвојте време за да побарате од вработените како тие прават и ако има каква било дополнителна обука за која сметаат дека им е потребна или имаат интерес. Секогаш давајте им на вработените можност да бараат воннаставна обука или образование и да ги наградат за нивната работна етика.

Бидете присутни

Бидете активно присутни на работното место. Осигурајте се дека планирате време да ја напуштите канцеларијата за да ги посетите други вработени на работното место. Кога раководството е редовно присутно, вработените имаат тенденција да останат на задача.

Нема потреба да господар над другите вработени. Избегнувајте ја посетата на работното место со намера да фатите некого во ред. Вработените можат да ја раскажат разликата помеѓу добар водач кој само останува во контакт и лидер кој бара проблеми.

Интервенирајте кога е потребно

Поправете го несаканото однесување веднаш. Ќе има време кога ќе забележите вработен кој нема самодисциплина и Вашата работа е да ја поправите ситуацијата.

Вработените ќе го изгубат моралот и почитувањето на управувањето и на работното место ако несаканото однесување остане непроверено. Никогаш не одложувајте дисциплинска интервенција .

Вешто постапувајте со дисциплинска акција

Секој менаџер има барем еден тежок работник што мора да го дисциплинира. Следниве се начините за дисциплинска акција да бидат помалку болни и поефективни:

Следете план за дисциплински мерки.

Ова треба да се состои од ескалациски чекори за корекција и последици, како што е вербално тренирање, писмена опомена, суспензија, а потоа на крајот прекинување.

Дискутирајте го проблемот со работникот.

Не можете едноставно да му кажете на вработениот дека тој е слаби. Треба да бидете детални во начините на кои тие не успеваат како вработен на тактичен, но јасен начин.

Бидете јасни за последиците.

При дисциплинирање на вработените, важно е да знаат што ќе бидат последиците од континуираните перформанси во сите фази на дисциплинска постапка.

Понекогаш, дисциплинската постапка ќе биде неуспешна за еден вработен, и ќе мора да го прекинете нивното вработување. Во овие случаи, секогаш останете мирни и професионални, наведете прирачник за вработените за понатамошна поддршка и објаснување и следете ги законите и упатствата на Вашата организација за прекинување.

Олеснување на растот на вработените

Креирајте култура на учење

Светот постојано се менува, и со напредната технологија со голема брзина, има смисла само да расте и да се промени со светот околу Вас.

Лидерите ја контролираат визијата и го поставуваат тонот на работното место, а најдобрите лидери се иновативни. Иновативните лидери не се плашат од промени, размислуваат надвор од кутијата или преземаат ризици. Тие постојано растат и учат и се отворени и прифатливи за идеите и мислењата на другите.

Еве некои аспекти на создавање култура на учење што треба да ја имате на ум:

Вашата работа е лидер кој ќе го охрабри Вашиот тим да се осмели да биде иновативен, да преземе курсеви кои ќе ги зголемат своите сили и да ги оспорат. Тимот кој постојано учи е секогаш расте.

Не само вербално да го поттикнувате растот, туку да покажете дека сте подготвени да земете часови и да го проширите своето знаење, всушност прави работите да се подобрат.

Распоредувајте време за Вас и за Вашите вработени да посетувате обука и конференции и да ги фалите вработените кои одат. Направете очекувања дека тие ќе бидат таму и ќе ги охрабруваат вработените да го споделат она што го научиле со другите.

Користете го секој проект или задача како можност за настава и учење. Дали некој проект е успех или неуспех, ги објаснува вработените за тоа зошто го постигна тој резултат. Избегнувајте да се обвинувате; наместо тоа, да создаде безбедно место за конструктивна дискусија за вработените да ги придобијат своите размислувања за настаните што се случија.

 

Посветете време да работите со вработените еден-на-еден за да разговарате за нивните цели и како тие можат да ги постигнат.

Поттикнете ги вработените да формираат студиски групи за да учат и да дискутираат за начините за надминување на сите предизвици со кои би можеле да се соочат на работното место секој ден.

Создаде средина каде што сите се третираат како еднакви, и каде што сите идеи и придонеси се почитуваат и ценети. Треба да има чувство на другарство на работното место, а не атмосфера на недоверба и однесување на секира.

Бидете ментор

Во најдобар интерес на менаџментот е да се создаде работно место составено од ментори.

Секој успешен човек имал ментор во одреден момент од својот живот. Обезбедете успех на Вашите вработени и тим, не само како ментор, туку и преку охрабрување на другите да бидат ментори.

Како да создадете менторска култура?

Успешната менторска култура мора да се вклопи во целокупната култура и вредности на компанијата . Организацијата не може да има ефективна менторска култура ако не е во склад со принципите и целите на организацијата.

Креирајте отчетност преку дефинирани улоги, очекувања и цели . Чувството за лична одговорност и заеднички цели создава поефикасна работна средина и ги усогласува вработените да работат заедно за да ги надминат предизвиците и да постигнат индивидуални цели, како и тимски цели.

Покажувајте и пофалувајте го менторството .

Редовно зборувајте за вредноста во менторството на другите и споделувајте ги приказните за успехот на менторството.Пофалба и награда менторство секогаш кога ќе го видите и да се направи позитивни примери на оние на работното место кои покажуваат квалитети на добар ментор.

Обезбедете обука и образование за да ги зголемите и зајакнете вештините за менторство. Оспособување на вработените да преземат иницијатива за подобрување на нивните професионални вештини. Добро обучен и едуциран вработен може да се пофали со зголемена самодоверба и е поверојатно да го споделат своето знаење со другите како ментор.

Што го прави еден ментор добар?

Не секој е опремен со вештини потребни за ментор , а некои луѓе може да имаат вистински квалитети да бидат ментори, но не и вештини кои се неопходни за работата.

Ова се квалитетите и вештините што треба да ги бара во силен ментор:

Интегритет

Секој вработен треба да има интегритет , но тоа е уште поважно за ментор. Ментор кој поседува интегритет има силен морален компас, е чесен, праведен и фер, и практикува што тој или таа го проповеда.

Емоционална интелигенција

Ментор кој е емотивно интелигентен поседува вештини за контрола на сопствените емоции, како и способност да се соживуваат со другите. Еден емоционален интелигентен ментор исто така може да се справи со меѓучовечките односи разумно и смирено.

Професионален успех

За да биде добар ментор, потребно е вработениот да има покажано знаци на успех на работното место. Вработениот мора да се истакне на својата улога на работното место и да биде во добра состојба со менаџментот, како и со другиот персонал.

Достапност

Менторите треба да имаат доволно простор во своите распореди за да ги менуваат другите. Никој не може да биде добар ментор ако нема доволно време за доволно поддршка и советување на вработените.

Желба да стане ментор

Еден добар ментор искрено сака да му помогне на лицето на кое му советува да успее. Човек не може да биде добар ментор ако не изрази желба да води и да советува друг професионалец.

Способност да се признае неуспех

Не се менува секој менторски однос, и добар ментор знае кога тој / таа е несоодветен за улогата, или кога работникот е лошо прилагоден на работата.

Ангажирање на вработени

Чувајте ги мотивираните вработени

Компаниите напредуваат кога имаат ангажирана и мотивирана работна сила, а менаџментот има силна улога во тоа да се случи тоа.

Следниве се начини за ангажирање и мотивирање на вработените:

Да се ​​развијат сили на вработените

Фокусирајте се на развој на сили на секој поединец и поттикнете ги да ги менуваат другите. Со развивање на квалификувани вработени, создавате силен тим со усогласени цели и капацитет за ментор.

Посветете ресурси за развој на вработените

Преку развојот на вработените, Вие ја подобрувате сета вештина додека го зголемувате моралот и довербата.

Одредени извори на ресурси мора да бидат посветени на обука, мотивирање и личен развој. Кога вработените добиваат вакво позитивно внимание од нивната компанија, тие се чувствуваат ценети и се со поголема веројатност да останат во организацијата.

Прикажете ја оценката на вработените

Благодарноста е силен мотиватор. Вработените кои се чувствуваат ценети работат подобро од оние кои не работат.

Поставете известувања за да се потсетите на важни настани за вработените, како што се нивниот роденден или годишнина на работа, и одвојте време за да ги испратите посакуваните желби. Таквото генијално и персонализирано признавање создава лојалност.

Овозможете им на вработените и раководството да комуницираат со ефикасност. Управувањето секогаш треба да биде лесно достапно за вработените, и помалку фрустрираност на работното место кога каналите за комуникација се некомплицирани.

Размислете за поставување на програма во која раководството и вработените можат редовно да комуницираат и да купуваат софтвер за поедноставување на процесот.

Овозможете придонеси на вработените

Дајте им на вработените можност да дадат повратни информации и мислења за нови програми, потенцијални политики и проекти. Вработените кои добиваат глас честопати нудат одлични идеи за подобрување.

Одвојте време да ги прашате вработените што мислат за нешто, или ако имаат какви било идеи што би сакале да ги споделат, и ако се добри, да ги спроведат.Ништо не охрабрува работник повеќе отколку кога нивните идеи се слушнат и спроведуваат.

Поттикнувајте ги вработените

Стимулите се класичен начин да се вклучат и мотивираат вработените. Бидете креативни со тоа како да ги стимулирате и да бидете забавни за секого. Можете да понудите пари, подарок картички или платено време. Постојат многу начини на кои можете да ги мотивирате вработените преку подароци и стимулации кои се креативни и економични.

Обезбедете простор за раст

Повеќето луѓе не сакаат само работа – сакаат кариера која обезбедува раст и развој. Ако нема место за напредок на вработените, вработените ќе го изгубат фокусот и ќе возат. Потсети ги вработените за сите можности во компанијата за раст и промоција. Потоа им овозможи да работат кон овие цели за напредок.

Организацијата треба да има ангажирани и мотивирани вработени со цел да напредува. Секој вработен прави разлика дали тимот успева или не.

Кога и како да ги наградувате вработените

Вработените треба да бидат препознаени и наградени за нивната напорна работа и лојалност, со цел да се спречи изгори. Успешниот план за признавање инаградување на вработените може да обезбеди дека организацијата ги задржува своите најдобри вработени.

Вработениот треба да биде награден и признат секогаш кога тие покажуваат пожелно однесување.

Начини за наградување и обезбедување на признавање:

Испраќање на подароци

Можете да му се заблагодарите на вработениот со подарок-картичка или пак уште подобро да му дадете на вработениот избор на претходно избрани подароци како MP3 плеери, телефони и друга електроника.

Лична забелешка

Едноставна картичка која изразува благодарност е одличен начин да се поврзете со некој вработен и да ги препознаете нивните достигнувања.

Сертификати за благодарност

Едноставен, убаво дизајниран сертификат е како омилениот сувенир залепен на фрижидерот. Ако Вашата култура на Вашата компанија го поддржува, малку хумор може да им дојде добро на вработените.

Вербално препознавање

Одвојте време да ручате или да пиете кафе со работникот, за да им се заблагодариме за нивната напорна работа, истовремено обезбедувајќи охрабрување за понатамошни примерен успех.

Јавно признавање меѓу нивните врсници

Некои вработени навистина го ценат јавниот тренд на грб за целата нивна напорна работа. Тоа е едноставен и бесплатен начин за наградување на еден вработен за нивните достигнувања.

Управување со Вашето време

Делегат

Многу одговорности доаѓаат заедно со титулата менаџер, но за ефикасно да се води и да управува со тим на вработени, мора да знаете како да делегирате .

Планирајте, организирајте и стратегија за тимот. Потоа делегирајте задачи и одговорности на вработените кои се најпогодни за секоја улога. Кога е потребно, тренер и ментор кадар за нови вештини, а потоа делегира задачи за нив, така што тие можат да ги подобрат и зајакнат тие вештини.

Оспособување на вработените да преземат нови одговорности и да ја преземат одговорноста за своите задачи и проекти, додека сеуште ја нудат својата поддршка кога е потребно.

Бидете сигурни дека ја искористите можноста да делегирате:

  • Кога во распоредот има време да тренира и обучи персонал во вештините потребни за работата.
  • Ако слични работни места се повторуваат во иднина.
  • Ако задачата е добра можност за раст и развој на работникот.
  • Ако друг вработен има вештини и компетентност за да ја заврши задачата.

Ако има проект или задача чиј успех е најважен за тимот или организацијата и ќе бара долгорочно внимание тогаш најдобро е раководството да остане вклучено и да не делегира таква важна одговорност.

Кога делегирате некоја задача, бидете јасни за тоа што е потребно и очекувано за задачата, и темелно да одговорите на какви било прашања што работникот може да ги има.

Дозволете вработениот да знае зошто тие се избрани, и дека додека нема да можете да користите микрофон, вие сте на располагање за поддршка.

Секогаш издвојувајте соодветно време за да ги надминате завршените задачи што биле делегирани и да дискутирате за резултатите со вработениот одговорен за задачата. Ако задачата е завршена добро и како што се очекуваше, препознајте го и фалете го одговорниот вработен. Ако задачата не е завршена до стандард, тогаш разговарајте со вработениот како можат да се подобрат во иднина.

Кога еден лидер успешно делегира, вработените учат и растат, тимот работи со максимална ефикасност, а стресот е значително намален.

Управувајте со состаноците ефикасно

Со успешното управување, состаноците на работното место не мора да бидат страшен одземаат многу време што многу вработени не се согласуваат.

Еве некои компоненти на ефикасно управување со состаноци:

Утврдете дали е потребен состанок

Запрашајте се прво дали е потребен состанок. Може да има и други начини за остварување на Вашата цел или задача која не бара време и ресурси за кои е потребен ефективен состанок .

Планирајте го состанокот

Воспоставете го она што сакате на состанокот да постигне и што ќе биде потребно за да постигне позитивни и ефективни резултати. Дознајте чие присуство ќе биде потребно на состанокот и направете соодветен распоред.

Подгответе го однапред

Пред да почне состанокот, осигурете се дека се достапни сите потребни материјали. Сите материјали и документи за презентација мора да бидат достапни пред почетокот на состанокот. Распоредете доволно време однапред за да се подготвите за состанокот и заменете го секој недостасува материјал што можеби бил заборавен или изоставен.

Започнете го состанокот со наведување на неговата цел

Лидерот на состанокот мора да биде јасен, позитивен и ангажиран. Тој, исто така, мора да поседува способност да ги задржи сите на задача и да бидат вклучени.

Држете се до распоредот

Лесно е темата за состанокот да ја промени насоката. Кога тоа ќе се случи, пренасочете го разговорот назад кон темата која ја имате.

Дајте им на сите можност да придонесат

Некои учесници во средбата можеби повеќе сакаат да ги споделат своите мислења и идеи од другите. Поттикнете еднакво учество и избегнувајте да дозволите една личност доминира во разговорот.

Направете дефинирано време за следење

Утврдете го времето и местото за следење на состаноците пред состанокот да се одложи и да се осигура дека секој учесник во состанокот знае за кои активности ќе биде одговорен.

Одржувајте ги учесниците на состаноците одговорни

Секој член присутен на состанокот мора да биде свесен за тоа какви ќе бидат последиците од лошата акција или следењето – и тогаш бидете сигурни дека ќе ги спроведете резултатите кога е потребно.

Контролна листа

Да се ​​биде ефикасен комуникатор

Дневни практики

  • Поставете пример за тоа како сакате тимот да комуницира. Ако сакате да бидат отворени, тогаш мора да бидете отворени со нив.
  • Направете време за разговор на вработените секој ден. Вклучете ги на лично ниво, лице в лице, наместо да користите е-пошта или текст.
  • Прославете ги индивидуалните членови на тимот кои добро работат и вработените како група; мотивира и поттикнува тимот да ги исполни очекувањата со истакнување на успехот на другите.

Процеси

  • Запознајте се со секој вработен за да ги пренесете целите и очекувањата на лично ниво.
  • Направете план за комуникација за промена на работното место со детали за тоа кога доаѓа промената, што е вклучено, како влијае врз Вашите вработени и нивната улога или вклучување.
  • Идентификување и поттикнување на амбасадорите на вработените за поддршка на промените и добивање на тимот на одборот.

При ангажирање со вработените

  • Избегнувајте преголема комплетна повратна информација, насока и очекувања. Бидете концизни и да ги пренесете критичните точки.
  • Користете го јазикот на отворено на телото (направете контакт со очите, погледнете напред, имате релаксирано држење) за да го направите разговорот поприфатен со вработените.
  • Гледајте за затворен јазик на телото (пресечени раце, одвраќајќи се) за да го насочите начинот на кој реагирате и ангажирајте ги вработените.
  • Вежбајте активно слушајќи ги вработените и одвојте време да постапувате пред да одговорите; поставувајте прашања за да појасните дали е потребно.
  • Осигурајте се дека комуникацијата со вработените е секогаш објективна; избегнувајте субјективни или емоционални реакции.

Управување со ефикасноста

Дневни практики

  • Поттикнување на самодисциплина со јасни очекувања и систем за наградување за позитивни резултати.
  • Делегира задачи и им обезбеди на вработените можности да бидат автономни, овозможувајќи им да се чувствуваат вредни и да придонесат за раст на компанијата со преземање на сопственост на проекти.

Процеси

  • Создадете систем за управување со перформансите. Прифатете го ова за Вашите процеси, вклучувајќи го и начинот на вработување, за вградување, за поттикнување на развојот и можностите за развој, како и за наградување на вработените.
  • Поставете јасно дефинирани постапки на дисциплинска интервенција за оние вработени кои не можат да се самодисциплинираат и кршат политиките и упатствата на компанијата.
  • Развивање програми за продолжување на образованието и дополнителна обука како средство за поттикнување позитивни резултати и наградување на оние кои сакаат да растат.
  • Развивање програми за менторство кои го поддржуваат растот на лидерите меѓу вработените.
  • Одвојте време да ги научите мотивациите на вработените и да развиете стимулации за совпаѓање.
  • Инвестирајте во вработените за да ги вклучите и мотивирате. Пронајдете начини за подобрување на алатките што ги користат за извршување на нивните работни задачи.
  • Кога вработените имаат проблеми, одвојте време да се испитаат тие за да се утврди основната причина. Тоа често може да влијае на решението и да доведе до посреќно решение за работникот.

Управување со Вашето време на ден

  • Размислете кои задачи можете да ги делегирате. Идентификувајте ги предностите на Вашиот тим, измерете го нивниот обем на работа и назначете кој може да се справи со повторливи или нови задачи додека доаѓаат.
  • Комуницирајте со вработените пред делегирање. Поттикнете ја сопственоста на задачите, поставувајте очекувања, објаснете зошто биле избрани и бидете на располагање за поддршка на нивното учество.
  • Безмилосно ги прекинуваат состаноците, освен ако не се апсолутно неопходни. Најдете други медиуми за да соработувате на идеи и дискусии (како е-пошта или слајк) кои не го прекинуваат работниот тек.
  • Бидете строги со закажани состаноци. Потребна е агенда, придржувајте се до закажаното време, и задржете ги учесниците одговорни за останување на тема и следење преку со акциони ставки.