Бизнис совети – улога и место на истражувањето во бизнисот

Истражувањето е самостојна наука. Поради оваа причина многу често се комплицира задачата и содржината на истражувањето. Ова може да ги обесхрабри луѓето да учествуваат во истражувачки студии или дури  да даваат свои искрени  мислења за поставените прашања.

Сепак, истражувањето ни нуди можност да го анализираме и интерпретираме однесувањето на потрошувачите. Тој е втемелен примерок од целина (исто така наречен универзум). Поради оваа причина, од суштинско значење е внимателно да се избере целната публика и соодветно да се слушаат прашањата.

Истражувањата треба да бидат клучни во Вашето донесување на одлуки, бидејќи секое прилагодување или евалуација на производ или услуга има влијание врз Вашите  клиенти. Навистина развиваме производи и услуги за решавање на нивните потреби и проблеми.

Истражувањата исто така може да се искористат за да се добијат корисни информации за широк спектар на предмети. Неколку општи примени се следниве:

  • да знаете која е конкуренцијата на Вашиот бизнис и каква е нивната предност за вредноста, како и нивните конкурентни предности
  • да се оцени одржливоста на новиот производ / услуга
  • да се најдат нови погодни пазари за производи или услуги
  • за да ја процените услугата што ја обезбедува вашиот бизнис

Во идеален начин треба да формулираме едно “отворено” прашање. Кога на луѓето им се нуди можност да го дадат своето искрено мислење или повратни информации; Имено, без одговори како опции, добиваме вредни повратни информации и согледувања од испитаниците. Постои, сепак, место и опфат за користење на структурирана методологија на истражување.

Неколку примери на “отворени” прашања за добивање повратни информации од постојните клиенти се:

  • Кое е Вашето искуство во услуга ………. (името на вашиот бизнис)?
  • Како може …… .. (името на Вашиот бизнис) да ја подобриме нашата услуга за клиентите?
  • Што може да ………… (името на Вашиот бизнис) за да се осигурате дека ќе станете редовен клиент на нашиот бизнис?

Постојат одредени насоки кои може да се следат за да се обезбеди статистички заснован исход од истражувањето. Со 350 одговори, веќе ќе може да се набљудуваат одредени трендови во повратните информации.

Нил Армстронг еднаш рекол: “Истражувањето создава нови знаења”.

Користете истражувања за да добиете подобар увид во однос на тоа кои се вашите клиенти и како нивното размислување и референтната мрежа се мешаат. Потребна е малку интелектуална работа, но резултатите можат да имаат вистинско влијание врз одлуките што ги донесуваме.