Многу мали бизниси се чувствуваат дека се под притисок за да ги намалат цените. Тоа може да дојде кога конкурент со пониски цени се појавува на Вашиот пазар, или кога Вашата индустрија е на удар од тешка економија. Сепак, неколку мали бизниси можат и да си дозволат да се вклучат во ценовна војна.
Има неколку пати кога намалувањето на цените има смисла; на пример, кога Вашите трошоци за водење бизнис се намалени и сакате да ги пренесете овие заштеди. Но, ако Вашите постоечки цени се поставени за да ги покријат трошоците и потребната добивка, намалувањето може да ја оштети крајна линија. Каков е одговорот? Размислете за користење на овие тактики за привлекување и задржување на клиенти без да излезете од црвената линија.
Наглесете ја услугата на клиентите
Со демонстрирање на додадената вредност која им ја давате на клиентите, може да бидете во можност да ги оправдате повисоките цени, додека ја држите конкуренцијата во тесно. Можете да покажете супериорна услуга за корисници преку дарежливи услови на враќање, подолги од просечните гаранции, бесплатна испорака, експресно нарачување за редовни клиенти или други техники за грижа за клиентите. Оваа тактика е повеќе стратешка отколку да се впуштат во ценовни војни со конкурентите, бидејќи ги охрабрува долгорочните односи со клиентите. Се натпреваруваат за цената често ги оставаат компаниите кои се грижат за непостојани клиенти кои можеби или нема да се вратат во иднина.
Пакет на производи и услуги заедно
Можете да креирате поголема вредност за клиентите преку групирање на сродни производи и продажба на нив по цена поголема од цената на еден производ, но помала отколку што би чинело секој прозвод да го купите одделно. На пример, продавач на книги може да спакува елегантни пенкала со списанија или речник со атлас. Оваа тактика може да ви помогне да избегнете трајно намалување на цените на било кој елемент додека ја зголемувате вашата вкупна продажба.
Намалете го износот заедно со цената
Ако сметате дека пазарот бара пониски цени, размислете дали постои начин да се понудат добра и услуги во помали количини. На пример, ако сте веб-дизајнер, дали има ефикасност која може да се изгради во процесот на развој на проектот што ќе ви овозможи да нудите услуги по пониска цена? Ако продавате производи за убавина, можете да ги пакувате производите со по 6,5 унци наместо 8 унци? Оваа тактика може да им даде на клиентите перцепција дека сте ги намалиле цените додека ви помага да ги задржите трошоците во ред.
Додајте услуги
Наместо да ги намалите цените, задржете ги и додадете дополнителна услуга за истиот износ. На пример, сопственикот на книжарница може да понуди бесплатни подароци со секоја нарачка, или личен тренер може да понуди час по советување за исхрана со купување на 10 сесии.