Креирање на ефикасен бизнис план
Извадена содржина од American Express® OPEN Small Business Nerwork
Дискутирајте што ќе наплаќате за вашиот производ или услуга и како ќе ја добиете цената. На пример, бизнисот за увоз на луксузни подароци ги поставува цените не само за да ги покрие трошоците и да оствари профит, туку и да ги позиционира производите како луксузни предмети. Печатницата со добра локација наплаќа малку повеќе од својата конкуренција затоа што има погодно место и утврдила дека пазарот ќе ја прифати повисоката цена.
Откако накратко ја објасните вашата цена и образложение, дискутирајте каде оваа стратегија за цените ве става во спектарот на другите провајдери на овој производ или услуга. Потоа, објаснете како вашата цена ќе: добие производот или прифатлива услугата и се надеваме да го зголеми вашиот удел на пазарот во однос на конкуренцијата и да направи профит.
Совети
- Инвеститорите се навикнати да гледаат (и одбиваат) бизнис планови во кои еден претприемач вели дека производот или услугата што тие сакаат да ја креираат ќе бидат поквалитетни и со пониска цена отколку оние на нивните конкуренти. Ова прави лош впечаток, бидејќи тоа е обично нереално. Ако навистина имаш поквалитетен производ, ценете го соодветно. Ако не, можеби планирате да го намалите и, следствено, да го продадете.
- Трошоците често се потценуваат. Ако започнете со ниски трошоци и ниски цени, се оставате себе си со малку простор за маневрирање, а зголемувањето на цените ќе биде тешко да се спроведе.
- Ако наплаќате повеќе од постоечки производи на конкурентите, ќе треба да ја оправдате повисоката ценаврз основа на новината, квалитетот, гаранцијата и услугата.
- Ако цената биде пониска од онаа на постојниот, конкурентен производ или услуга, објаснете како ќе ја задржите профитабилноста. Ова може да се случи преку поефикасно производство и дистрибуција, пониски трошоци за работна сила, пониски трошоци, или пониски материјални трошоци.
- Разговарајте за тоа како повисоки цени може да го намалат обемот, но да резултираат со висок бруто профит.