Секој бизнис, без разлика дали тоа е мал бизнис, микро-бизнис, голем или онлајн бизнис, не може да работи без соодветно управување со времето, човечките ресурси, финансии / пари, ажурирана технологија, нови и креативни идеи. Запомнете, “Клиентот е кралот” за секој бизнис. Ефикасен бизнисмен не само што ги привлекува новите клиенти, туку и ги задржува своите стари клиенти, така што тој може да оствари максимален профит, преку обезбедување на најдоброто од стоките и услугите во согласност со моменталните потреби и потреби на своите клиенти. Губењето на клиент може да биде неуспех, бидејќи еден несреќен клиент може да одбие многу повеќе клиенти.
Така, со ова доаѓа ризикот од губење на лојални клиенти, што доведува до помалку профит, и на крајот го намалува пазарниот удел и вредност. Ова не застанува тука, особено ако е непредвидено, бидејќи ако планирањето е погрешно, тоа води кон поголема загуба отколку што се очекувало. Ова е случај со мал / микро бизнис, додека не дојде до извонредни идеи за враќање на нивните клиенти и задржување на позицијата на пазарот. Големите бизниси имаат многу други работи за кои треба да се грижат. Со оние што се дискутирани погоре, тие треба да се грижат за човечките ресурси во нивниот бизнис, односно луѓето кои работат во организацијата. Не се само луѓето однадвор (клиенти) важни, туку и оние внатре (вработените) кои бизнисот треба да ги задоволи, бидејќи тие се оние кои можат да се докажат како предност или недостаток за бизнисот.
Идеите, планирањето, управувањето, контролата итн. може да бидат совршени и да Ви дадат слика за постигнување на одлични резултати со оптимално искористување на ресурсите, меѓутоа, ако вработените се незадоволни во организацијата, спроведувањето на тие планирани идеи може да оди и во спротивна насока.
Затоа, бизнисот не подразбира производство на стоки и услуги, нивно разменување за пари и заработување на профит. Тоа вклучува голем ризик и бизнисменот секогаш треба да биде динамичен и флексибилен за да ги прифати променливите потреби и модели на побарувачка според диверзификацијата која ја доживува секој нов ден, имајќи го предвид најважниот факт кој “му го обезбедува на клиентот најдобриот производ или услуга на економичен трошок кој ги задржува клиентите, а исто така прави и добри профити, што е win-win ситуација за бизнисот “.
Бизнисот може ефикасно да се извршува со правилно планирање и стратегија, здрави односи со ресурсите или четирите најважни фактори: луѓе, пари, материјали и машини и однапред дефинирани краткорочни и долгорочни цели со футуристички пристап насочен кон заедничката целта за заработка на профит и задржување и правење повеќе клиенти, што дополнително води до зголемен удел на пазарот и развој на економијата.
Како ефикасно да управувате со бизнис?
1.Ефективна комуникација
Комуникацијата е клучна за секој бизнис. Потребна е правилна комуникација со цел да се постигнат најдобри резултати, па затоа треба да се осигура дека пораката што е пренесена на последната личност е иста како што беше испратена од испраќачот и не е изменета. Директната комуникација е најефективен начин, што не само што ја прави пораката јасна, туку и создава чувство на доверба, одговорност и припадност во вработениот, со што дава подобар резултат.
Комуникацијата е двонасочен процес. Важно е да се дискутира за планот и да се делегираат одговорностите дека сите се наоѓаат на истата страница, што значи дека секој треба да ја има истата перцепција за планот и неговата имплементација и ништо не е сменето.
2.Брејнсторминг (Brainstorming)
Brainstorming е активност која вклучува добивање на идеи од сите вработени во бизнисот. Во случај на хиерархија, тоа е направено на различни нивоа во форма на мини-тимови и на крај се дискутираат идеите со највисокото раководство. И во малите бизниси, бизнисменот може да организира состанок со сите свои вработени и да добие идеи за одредена ситуација.
Најдобриот дел за Brainstorming е тоа што имате слобода да кажете што имате на ум без да бидете судени или испрашувани, имајќи предвид дека има логика зад Вашата идеја, се разбира. Ова доведува до нови иновативни идеи од страна на сите вработени, било да се искусни вработените или пак се нов талент, давајќи им на секој од нив чувство на доверба и припадност, понатаму да ги прават своите напори кон најдоброто од компанијата.
3. Динамичка средина
Секој бизнис што е статичен или затворен за менување на животната средина во светот не може да очекува да се развие или да ја задржи истата позиција на пазарот како на почетокот, бидејќи прилагодувањето на најновите трендови Ве унапредува, така што можете да се справите со барањата од Вашите клиенти или крајните потрошувачи.
“Промената е единствената постојана работа”.
Затоа, неопходно е бизнисот да се приспособи на промените, било да е во технологијата, продуктната линија и потребите на клиентите или она што може да влијае на Вашиот бизнис. Секој бизнис, голем или мал, треба да биде флексибилен и динамичен, со цел ефикасно да биде управуван. Од време на време човечките ресурси треба да се обучуваат со претстојните нови трендови или ажурирана технологија.
Тоа не е само со барањата или потребите на крајните потрошувачи со кои треба да се справи бизнисот, туку и со ажурираната технологија. Живееме во технолошки свет; Затоа, одржувањето тек времето и со светот секогаш е најдобриот излез.
4. Авторитет и одговорност
Бизнисот може да се покаже плоден само кога постои соодветно делегирање на авторитет и одговорност. Треба да постои рамнотежа помеѓу “Авторитет” и “Одговорност” додека одат рака под рака. Доколку овластеното лице не ги делегира конструктивните одговорности, може да создаде дупка во целиот работен систем, бидејќи со авторитетот доаѓа голема одговорност. Овластеното лице е исто така одговорно за секоја обврска, доверба, долг или било каков вид на празнина во мостот помеѓу очекуваното и испорачаното.
Многу е важно да се делегира дел од авторитетот на лицето на кое ја делегирате одговорноста, бидејќи им давате моќ да донесуваат неопходни одлуки, наместо да трчаат тука и таму за да добијат дозвола од постарите лица. Во исто време им давате и слобода и самодоверба за донесување одлуки, па затоа ги развивате како подобри вработени.
5.Ефективно планирање
Планирањето е уметност која е футуристичка и целно ориентирана. Станува многу важно за еден бизнисмен да има најмалку два до три најдобри планови (план A / B / C), така што ако некој план ќе се покаже како неспособен, бизнисменот има алтернативен план, произведувајќи оптимални максимални резултати.
Најдобар начин за ефикасно управување со бизнис е преку ефективно планирање. Можете лесно да го направите ова со планирање дефинирана стратегија за бизнис. Прво треба да извлечете голема стратегија која треба да се фокусира на позитивните и негативните исходи на потенцијалниот бизнис план. Најдобар начин е да се подготвиш за неуспех, а не успех, бидејќи повеќето први вложувања имаат ограничени шанси за успех.
Процесите на планирање може да доведат до подобра продуктивност, поголема точност и побрз пресврт за основните деловни задачи. Целта на планирањето како процес е да се подобрат и рационализираат деловните методи на една компанија. Ова би имало резултати како:
- Пониски трошоци, заради помал број на персонални потребни за да се заврши истиот процес.
- Зголемена ефикасност, преку елиминирање на проблематични процесни чекори.
- Поголема точност, преку вклучување на контролни точки и успешни мерки за да се осигура дека чекорите на процесот се завршени прецизно.
- Поголемо разбирање од сите вработени за тоа што треба да направат за да ги исполнат целите на одделот.
6.Тимска работа
Тимот е група на луѓе со различно потекло, нивоа на искуство, статус на знаење и мисловен процес. Еден и еден е единаесет, затоа, ефикасен тим може да се покаже како навистина плоден и конструктивен. Ефективноста на бизнисот се одредува преку исходот од работата на вработените и менаџерите. Ако тие покажат ефикасност на работното место, тоа дефинитивно ќе помогне во производство на квалитетни исходи. Задоволството на клиентите и репутацијата на компанијата честопати се диктирани од ефективноста на тимот кој го вклучува начинот на кој ја прикажуваат услугата или производот на компанијата.
Многу е веројатно дека членовите на тимот работат заедно кон истата цел и ја истакнуваат својата најдобра страна. Ова може да биде возможно само ако постои соработка, апсолутно разбирање, темелен проток на комуникација и позитивна атмосфера меѓу членовите на тимот. Може да има можност кога различните идеи може да создадат конфликти во тимот, но особината на силен и продуктивен тим е да се развие кохерентност и да излезе како веродостоен и поволен.