Кога малите бизниси ќе започнат, нивниот фокус е често на тоа како да ја добијат својата прва група клиенти преку врата. Тие може да се потпрат на традиционалните форми на рекламирање, како што се печатените реклами и купонските испраќачи или дури и големите знаци на страната на патот. Тие можат да веруваат дека, бидејќи знаат дека нудат добар производ или услуга, тоа е само прашање на време додека клиентите не го најдат патот до нив.
Додека оваа стратегија може да донесе мешавина на бизнис, постои подобар и полесен начин. Малите бизниси треба да размислат за огромниот пазар на можности на интернет.
Бенефиции од онлајн маркетинг
Групата потенцијални клиенти кои се наоѓаат на интернет е многу поголема група на луѓе отколку што веројатно ќе можете да ја привлечете локално. Користејќи дигитален маркетинг, можете да достигнете огромна публика на начин кој е економичен и мерлив.
Други бенефиции од онлајн маркетинг вклучуваат:
- Способност да комуницирате со Вашите клиенти и да го дознаете точно она што го барате
- Способност да се достигне глобален пазар
- Можете да заштедите пари и да достигнете повеќе клиенти за помалку пари отколку традиционалните маркетинг методи
- Запознајте ја Вашата публика и дозволете да Ве познаваат лично, што може да помогне да се создаде лојалност кон брендот
- Можете веднаш да ги следите одговорите на Вашите маркетинг-напори
Дали го одложувате дигиталниот маркетинг?
Зошто би одлучиле да го одложите времето и напорите во дигиталниот маркетинг? Различните сопственици на мали претпријатија можат да излезат со различни причини за да избегнат ваква форма на маркетинг, но на крајот, одложувањето е одложување.
Малите бизниси понекогаш веруваат дека немаат време или пари да бидат конкурентни на интернет. Тие мислат дека тие можат само да се соочат со толку многу предизвици одеднаш и сè уште ги учат криволите и делата на бизнисот воопшто. Многу од нив можеби сакаат да ги земат работите полека и да се држат со една или две основни форми на рекламирање, претпоставувајќи дека нивниот бизнис ќе се развива со текот на времето.
Тие дури може да мислат дека најдобрата стратегија е едноставно да чекаат корисниците да се појават. Бидејќи тие се мал бизнис, тие може да мислат дека им треба само мал број клиенти.
Ова не е ефективен пристап. Никогаш не постои гаранција дека Вашиот бизнис ќе ги привлече клиентите само од постојните, па дури и ако тоа го прави, можеби нема да привлечете доволно клиенти колку што треба за Вашиот бизнис да стане профитабилен.
Вашите клиенти се онлајн
Ако сте избегнувале дигитален маркетинг, дали мислите дека едноставно не сте подготвени? Дали мислите дека Ви треба некое време да се стабилизирате, а потоа ќе се впуштите во дигиталниот маркетинг ?
Проблемот со овој пристап е дека Вашите клиенти и потенцијални клиенти се веќе онлајн. Веднаш. Денес. Има добри шанси тие веќе да бараат бизнис како Вашиот, но ако не можат лесно да Ве најдат, веројатно ќе изберат некој друг.
Така луѓето денес прават бизнис. Кога некој има интерес за Вашиот бизнис, без разлика дали тоа е во Вашата област воопшто или ако се љубопитни за Вашиот бренд, првото нешто што ќе го направат е истражување на интернет и да видат што можат да дознаат за Вас.
Тие очекуваат да Ве најдат таму со веб-страница и присуство на социјални медиуми. Тие можеби бараат коментари за да можат да дознаат што велат другите луѓе за Вашата компанија и дали тоа е добро место за правење бизнис.
Ако потенцијалниот клиент не може да Ве најде на интернет, тој може да заклучи дека Вашиот бизнис не е легитимен. Постојат големи шанси дека многу од овие потенцијални клиенти може да одлучат да не го сфатат сериозно Вашиот бизнис и брзо да отидат на друго место.
Откако ќе ја донесат таа одлука, веројатно нема да се вратат.
Вашата конкуренција е онлајн
За Вашиот бизнис да биде успешен, треба да обрнете внимание на она што го прават Вашите конкуренти и да учите од нив. Помислете на Вашите конкуренти не само како некој што планирате да го победите, туку како луѓе кои имаат нешто да Ве научат.
Кога ќе погледнете што прават Вашите конкуренти, ќе добиете некоја идеја за тоа што работи и што не работи. Најверојатно, без оглед на типот на бизнис во кој се наоѓате, Вашите конкуренти имаат воспоставено веб присуство. Каков вид на содржина користат? Дали тие блогираат, или пак користат многу графики и видеа?
Како тие го претставуваат својот бренд и што ги прави уникатни? Колку добро се занимаваат со публиката? Дали мислите дека можете да бидете подобри? Не смеете да не учествувате во натпреварувањата во дигиталниот свет.
Ако Вашите потенцијални клиенти почнат да бараат бизнис сличен на Вашиот и можат да најдат веб-страница на Вашите конкуренти, но не и Ваша, тогаш Вашиот бизнис не е дури ни во план. Вашите клиенти не можат да Ве изберат ако не знаат за Вас. Во ова сценарио, Вашите конкуренти само се појавиле пред Вас, без оглед дали имаат ефективна веб-страница или јасна порака.
Бидете достапни на Вашите клиенти
Јасно е дека во денешниот дигитален свет, првото место на кое просечниот потрошувач го бара она што го сакаат е онлајн. Без оглед на производот или услугата што ја бараат, тие, најверојатно, ќе започнат со пребарувањето на Google. Ако воопшто немате онлајн присуство, нема да Ве најдат и нема да можете да се натпреварувате.
Ако имате онлајн присуство, но Вашите конкуренти полесно се наоѓаат и се први, сепак може Вие да не се појавите воопшто. Освен создавање на веб-страница, учењето оптимизација е стратегија која може да Ви помогне да се движите пред Вашите конкуренти само со тоа што ќе биде првото име што клиентите го наоѓаат во пребарувањето на Google со клучни зборови, кои можат да ги доведат до Вашиот бизнис.
Едноставните прашања за кои Вашите потенцијални клиенти можеби сакаат брзи одговори треба да бидат лесно достапни на интернет, како на пример каде се наоѓате, кои се Вашите часови и во што специјализирате. Со споредување на Вашата веб-страница со веб-страниците на Вашите конкуренти, ќе ги споредите часовите, цените, специјалните понуди и многу повеќе.
Ова е причината зошто е потребно да знаете што всушност се Вашите конкуренти. Вашите клиенти веќе Ве проверуваат Вас и Вашите конкуренти. Тие веќе Ве споредуваат едни со други. Но, што откриваат?
Дозволете им на клиентите да дојдат кај Вас
Мислете за дигиталниот маркетинг како начин да бидете достапни за луѓето што се обидувате да ги достигнете за да ги понудите Вашите производи и услуги. Обемот на Вашиот бизнис може да достигне и надвор од Вашите ѕидови. Вие сте во можност да привлечете многу поголема публика отколку што веројатно би можеле да бидете само да ги задоволите локалните перспективи.
Со создавање на веб присуство, Вашиот бизнис е отворен за бизнис дури и кога е затворен. Можете да создадете атмосфера во која Вашите клиенти можат да дојдат при Вас во секое време дење или ноќе.
Во нивната погодност, клиентите и потенцијалните клиенти можат да Ви испраќаат е-пораки со прашања, да купуваат и да пребаруваат по Вашиот инвентар. Потенцијалните клиенти кои немаат начин физички да дојдат кај Вас, сепак можат да прават бизнис со Вас, без разлика дали се ограничени од попреченост, транспорт или едноставно живеење предалеку.
Запознајте ја Вашата целна публика
Дигиталниот маркетинг Ви овозможува да се вклучите со Вашите клиенти. Постепено можеш да ги запознаеш и што тие се надеваат да ги најдат. На социјалните медиуми или на блогот можете да започнете разговор. Стартувајте анкета или обидете се да ги запознаете. Обратете внимание на нивните коментари или нивните одговори на анкети.
Со интеракција со луѓе дигитално, можете да почнете да се запознаете со она што го бараат. Каде е нивната болка? Што ги задржува ноќе? Какви решенија можете да им ги понудите? Наместо да се обидувате да погодите, дигиталниот маркетинг Ви овозможува алатки и методи за да дознаете кои се Вашите клиенти навистина.
На овој начин, ќе почнете да градите однос со Вашите клиенти. Вие станувате многу повеќе од бизнис. Ќе станете доверлив партнер. Луѓето се со поголема веројатност да купат од бизниси од кои веќе купиле.
Неколку форми на рекламирање се исто толку рентабилни колку и дигиталниот маркетинг. Малите бизниси честопати се обидуваат да направат што е можно повеќе за мал буџет. Многу форми на дигитален маркетинг Ви дозволуваат да комуницирате со Вашиот бренд и да достигнете широка целна публика дури и кога Вашиот буџет е многу тежок.
Споредено со рекламирањето на ТВ, радио или преку директна пошта, дигиталниот маркетинг чини значително помалку и достигнува многу поширока публика во исто време. Користењето дигитален маркетинг за промовирање на Вашиот мал бизнис ќе Ви помогне да имате многу подобри шанси за успех во бизнисот.